reklam kapat

.
Facebook Twitter RSS Beslemesi

Ekleyen : admin | Izlenme : 33668 | Yorumlar : 39 Yorum |


Reklamı Geç

Beşinci Element Filmini ~ Türkçe Dublaj Full HD Nasıl Buldunuz?


okan
5 ay önce

ilginç


kadir
5 ay önce

Bu filmi tam 15 yil sonra tekrar izlememe ragmen 15 yil önce ki heyecanla seyrettim harikaaaaa


hakanstyl
7 ay önce

buna IMDB 7ç5 vermiş inanamıyorum tırt flm aksiyon falan hiç bişi yok değmez


nuri
8 ay önce

10 numara film


idris
9 ay önce

süper


Ali
10 ay önce

film başları biraz sıkıcı ama soraları harika izlemeye değer :)


cglrerl
10 ay önce

admin bu arada ilk defa tafsiye ettiğin bir filmi begenmedim :(


cglrerl
10 ay önce

arklar ben fantastık fılm hastasıyımdırda bufılmı kesınlıkle tafsiye etmıyorum


ByHK
10 ay önce

UZAMANDIR İLK DEFA BİR FİLİMDEN KEYF ALDIM.

SEYRE DEVAM. ELLERİNE SAĞLIK ADMİN’LER


denizhan
11 ay önce

admın eskı fılmler zaten var yenı fılm ekle bıra eskılerı


Yunus Emre
11 ay önce

Film müthiş admin çok teşekkür ederim..
Ve ayrıca şunu söylemek isterim:
Film yapımı: 1997
Biz 2013 ‘de film yapıyoruz filmin seneryosunu geçtim efekleri bile karşılaştırınca bu film 20 yıl sonrasında yapılan filmlerden bile iyi..


Asilporn :ASDASD:
11 ay önce

Yapım yılı 1997 bu site de yayınlanıs zamanı 2013 iA:SDA:DA


kübra
11 ay önce

flim güzeldi fakat ilmunatiyi anlatır gibiydi..


Gökhan
11 ay önce

10 numara bi site çokda geniş kapsamlı yeni çıkan filmleri de en kısa sürede ekliyorsunuz fakat eski filmlerin yada sitede daha önce tekrar yayınlanmış filmlerin tekrar tekrar ana sayfaya koyulmasındaki amac ne bana anlatabilirmi biri???


oncelik
11 ay önce

kısa boylu kel bruce willis. ateş, su, toprak, tahta.


fatoş
1 sene önce

Gerçekten harika bir film imiş. Öneren arkadaşa teşekkürler! “Herşey aşkı yaşatmak için!” :)


judag
1 sene önce

anlamıyorum neden her filmde ayrı bir dublaj olur…sesler her zaman farklı olur…


ASLI
1 sene önce

filmi beğendim sürükleyici ve görselliği mükemmel.bizimkilerde film yapıyoruz sanıyorlar bırakın bilimkurgu filmi yapmayı,korkutmayı bile bilemiyorlar.çok gerideyiz.böyle filimlerde kendi yapıtlarımızı seyretmek isterdimde ama sanırım benim torunumun torunları bile göremicek.


hkn tst
2 sene önce

sonu quzledi. tşkler admin…


dessas
2 sene önce

film çok güzel ve siteniz gerçekten çok güzell :D


musti
2 sene önce

admin biker boyz u yüklermisin


burak
2 sene önce

admin sana haftalarca soruyorum yorumum yayınlanmuyo bile tekrar soruyorum kara dedeler filmi ne zaman gelir acaba siteye


Dilek
2 sene önce

film güzele benziyor yorumlarda iyi ancak ne varki film açılmıyor :(


eXceLLent
2 sene önce

S.a ya admın kardes bızı oyle korkutma bıldırı varmı yokmu bılmıyorum da sıteye alıstım gıremedımmı ruhsal olarak cokuyorum valla dun bı dunya gunaha soktun benı gırıyorum saga sola sahte lınkler acıklmayan fılmler uyuz oldum gozunuzu seveyım bı yere gıtmeyın :) allah razı olsun sızden


snszevrn
2 sene önce

filmde sıkıntı var sanırım, otomaitk partlar çalışmıyor.
Bilginize..


murat
2 sene önce

bugüne kadar bu sıtede sorunsuz fılm ızledım teşekürlerimi iletmek istiyorum…..Yanlız bı sorunum war beşinçi elemet fılmını ızleyemıyorum,otomotık geçiş partı açılmıyor yardımcı olsanız sevınırım…


dragunov
2 sene önce

Yaptiginiz onca seyden sonra dunyayi kurtarmanin ne anlami var?? bu soz cok anlamliydi…


tufan
2 sene önce

otomatik partlı geçiş olmuyor neden acaba ?


fatih
2 sene önce

hep başa hep başa sarıyo bune ya arkadaslar basa sarmaması icin napmam lzm indirmemmi


fatih
2 sene önce

arkadaşlar filmi başa sarıyo bende hep


yiğit
2 sene önce

iyi film


aresmen79
3 sene önce

hayatım da binler ce filim seyrettim ve hic bir tanesine yorum yapmadım . bu filme yapıyorum cün kü cok güzel bir filim benim hoşuma gitti .. emeğe gecenlere teşekkür ederim


istanbul-23
3 sene önce

admin yıllardır bilgisayarı sadece film izlemek için kullanırım inan senin kadar işini mükemmel yapan hiçbir site yöneticisine rastlamadım, süpersin kolay gelsin,


zeki
3 sene önce

guzel film emegı gecen herkese tesekkurler


charming
3 sene önce

admin adamsın be kardeşim sevityorum seni:):)


deniz
3 sene önce

film cidden çoook güzel ve oyuncuları filimdende güzel emeklerine ve paylaşanlarında emeklerine sağlık


pirithous
3 sene önce

yalan soylemeyin film açılmıyor bile…..


serkan
3 sene önce

çok güsel bir film herkese izlemesini tavsiye ederim


yasin
3 sene önce

güzel film baslar sıkıcı ama sonlara dogru güzel ve site harika :D



Bu Filmleride İzleyebilirsiniz

  • Son Yorumlar


Copyright © 2011 - 2013 Hdfilmsitesi.org Kalitenin tek adresi