reklam kapat

.
Facebook Twitter RSS Beslemesi

Conan The Barbarian 2011 izle ~ Türkçe Dublaj Tek Parça

Conan The Barbarian 2011Diğer isimleri – Conan 3D, Barbar Conan, Conan
IMDB Puanı – 5.2/10
Sinemalar.Com Puanı – 6.6/10
Hdfilmsitesi.org Puanı – 6.0/10
Yapım Yılı – Ülke – 2011 – ABD
Gösterim Tarihi – 21 Ekim 2011
Tür – Aksiyon, Fantastik, Macera
Yönetmeni: Marcus Nispel
Senaristi: Howard Mccain,Thomas Dean Donnelly,Sean Hood,Dirk Blackman
Kitap: Robert E. Howard,
Başrol Oyuncuları: Jason Momoa, Ron Perlman, Rose McGowan
Süresi – 112 Dakika
Bilgisi – Hyboria’nın tek umudu Kimmeryalı Barbar Conan’ın ölen babasının ve halkının intikamını almak için canavarlarla ve türlü yaratıklarla mücadelesini konu alır…

Fragman

Vkontakte

Tek Parça ALterntf

Filme Dair Diğer Bilgiler

Filmi sitemize ekleyen: admin
Filme yapılan yorum sayısı: 58 Yorum
Filmi izleyen sayısı: 13.707 Kişi

Conan The Barbarian 2011 izle ~ Türkçe Dublaj Tek Parça Nasıl Buldunuz?


mert
12 ay önce

sen bi konuşmasını ören


Elnur
1 sene önce

cok pis


mehmet
1 sene önce

sen saşlak mısın:D


yusuf
1 sene önce

Jason Momoa baş rol oyuncusu game of thrones de oynadı


melo
2 sene önce

güzel film


ozanimdb
2 sene önce

5 para etmez bi film hic tavsıye etmem


Fakir Kral
3 sene önce

Izlemenizi tavsiye ederim pişmaan olmazsınız…


jajacexs
3 sene önce

Paylaşım için teşekkürler Emeginize Saglık.


corci07
3 sene önce

süper elinize saglık


ferid
3 sene önce

izliyorum guzel film


yunus emre
3 sene önce

çok güzel


yunus emre
3 sene önce

güzel film canım sıkılmadan izledim bana göre 6.5/10


fhrttn
3 sene önce

gayet gereksiz


serdar1453
3 sene önce

sonuna dogru ınsan sıkılıyo bıraz ama ızlenır yınede


karakter
3 sene önce

cok güzel bir izlenım tesekkuerler


KAHRAMAN410
3 sene önce

Kesinlikle İzleyın cok guzel savas sahnelerı var muharebe gibi degıl ama genellıkle teke tek super film izleyın :)


kahraman
3 sene önce

sürükleyici etkileyici sonuç itibari ile güzeldi ülkemizde de böyle aksiyon filmlerin vizyon etmelerini arzu ederim…


eMRe
3 sene önce

Filmler sorunsuz adminede katılıyorum 8mb adsl ile sorunsuz geçişlerde çok hızlı oluyor 1 2 sn sürüyo :D teşekkürler admin


cabrio ayhan
3 sene önce

güzel sürükleyeci bir film tavsiye ederim paylşım için tşk


michaell
3 sene önce

film AÇILDI neden :D


the -j-
3 sene önce

kaliteli görüntü ,güzel film emege saygı …


recep
3 sene önce

aşırı duraklama oluyor admın =neden kı bu sorunu nası cöze bılırız ? .s.s


blackmoon
3 sene önce

güzel filmler paylaşıyosun admin teşekkür ederim


Serhat
3 sene önce

güzel bir film,admin çelik yumruklar filmini eklersen sevinirim


caner001can
3 sene önce

ellerinize saglık


togrul
3 sene önce

cok kotu bir film


azeri goycayli operator
3 sene önce

bunu bura kim indirmisse cok tesekkur


carly
3 sene önce

tek kelimeyle mukemmel bir film,pylsim icin tskler…


Eyüp
3 sene önce

güzel flim teşekküer admin kardeş


Teorix
3 sene önce

3D olması belki kurtarmıstır desem oda yalan :D yav bu filmi çekenler bari tanınmış bir aktör kullansaymıs yahu ilk 30 dkdan sonrası dizi film gibi :D


burak
3 sene önce

harika bir film paylaşım için teşekkürler


arzu ölmez
3 sene önce

GÜZEL FİLMDİ …TEŞEKKÜRLER.


ercan
3 sene önce

harıka bir film teşekürller


sevket gürsoy
3 sene önce

kardeş harbi çok harika siteniz var kutluyorum sizi, sizler sayesinde online film izliom :D


B3ya2
3 sene önce

Gerçekten emek harcanmış bir site. Başarılarınızı devamını diliyorum… Bu sitede kişi başı 2 film izleniyosa biz 5 film izliyoruz :D


aydan
3 sene önce

SUPERBIR FILM IZLEMEE DEER


karaaslan
3 sene önce

mütiş bir flim paylaşım için teşekkürler admin…


hakim
3 sene önce

ekran k:1.5gb ram:4gb harddisk:1.5 trb adsl hız 2048 ama nedense filmleriniz cok donuyor S: belleğe boşaltıyorumda aynı rs cekiyorum aynı yukseltici var woltaj tam sorun bende mi hala anlamadım 1 saattir bi film izliyemedim


ferd@nok
3 sene önce

SİTE HARRİKA HERŞEY MÜKEMMEL ADMİN EMEKLERİNDEN DOLAYI ÇOK TEŞŞEKÜR EDİYORUM :d


mehmet
3 sene önce

admin 10 numara bi film eline sağlık


mixedoo
3 sene önce

arkadaslar ben ızledım ve bosu bosuna 2 saatim gitti desem yerıdır cok berbat versıyonu olmus tamamen vast sıddetle tavsıye etmıyorum ızlemeyın dıger conan versıyonları ıle hıc benzesmıyo ılk 30 dk ıyı gıdıyo gerı kalan 80 dk cöp tavsıye edılemıcek 1 fılm olmus bence tamamen vasat


izzet
3 sene önce

gerçekten cok harika filim izlemenizi tavsiye ederim


dxmexz
3 sene önce

çok iyi bir film değil. Conan bu olmamalı


ferhat
3 sene önce

gerçekten süper bi sistem bu ayrıcalığı yaşşattığınız için teşşekkürler umarım sürekli olur, tekrar tekrar teşekkürler….


Turuwaciq
3 sene önce

admin öncelikle şunu söylemeliyimki siteniz bi harika tek kelimeyle,
inş. 2011 tr dublaj filmler bekliyoruz ….!!!!


maynak
3 sene önce

sevgili admin rica etsem sizden acaba buz devri 2011 serisini eklermisiniz ben baktım türkçe dublajlı yayınlıyorlar benim diğer siteden ama oraya ne yazıkki internetimin bağlantı hızı yetmiyor yardım ederseniz sevinirim saol admin kardeş :))


mehmet
3 sene önce

Aşk, meşk dizilerinden bıktık artık ülkemizin de böyle filmler yapmasını istiyoruz.


sude
3 sene önce

emeği geçen herkeze teşekkürler


Emre
3 sene önce

Bu filmi izlediğiniz için pişman olmazsınız.


erhan
3 sene önce

Film açılmadı sebebi nedir???


ozan
3 sene önce

admin çelik yumruklar filmini yuklermısın.


rango19
3 sene önce

çok saçma olmuş film yapmak için verilen paraya yazık adam maskeyi takınca bişey olmadı ne saçma… vakit kayybı


dark-army
3 sene önce

tavsiye ederim filmi yapanlarda mütiş hayal gücü varmış kum efektleri süperddi.


Günay
3 sene önce

Super bir film herkeze tavsi ederim (:


mehmet
3 sene önce

GÜZEL FİLM TÜRKÇE DUBLAJINI BEKLİYORDUM ADMİNİN ELİNE SAGLIK SÜPERSİN


cgtysvnc
3 sene önce

teşekkürler çalışmalarınız için uzun zamandır kitabını da okumamıştım conan’ın sayenizde hasret giderdim tüm emeği geçenlere ellerine sağlık demek isterim


senyor
3 sene önce

charleinin melekleri 1 ve 2 yi eklermisiniz admin.


onur
3 sene önce

güzel bir film tavsiye ederim paylşım için tşk.



Bu Filmleride İzleyebilirsiniz

  • Son Yorumlar

Film izle, Hd film izle, Tek parça izle

Hdfilmsitesi.org isimli film sitesinde bulunan film, film özetleri, film fragmanları ve diğer tüm videolar çeşitli sosyal paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Sitemiz; vk.com, facebook.com, google.com, youtube.com gibi sitelerde paylaşılan içerikleri yayınlamaktadır.Bu nedenden dolayı hdfilmsitesi.org sitesi hiç bir şekilde yasal hükümlülükle tabi tutulamaz.Telif hakları sahibi iseniz içeriğinizin kaldırılması için iletişim formunu kullanabilirsiniz.


Copyright © 2011 - 2014 Hdfilmsitesi.org kalitenin tek adresi.
film izle