reklam kapat

.
Facebook Twitter RSS Beslemesi

Ekleyen : admin | Izlenme : 19482 | Yorumlar : 28 Yorum |


Reklamı Geç

Er Ryan’ı Kurtarmak ~ Türkçe Dublaj Tek Parça Nasıl Buldunuz?


kadir
5 ay önce

Otomatik partı biz kaldırmadık. Video sunucuları engel koydu. O yüzden otomatik geçiş yok. Olması bizimde işimize geliyordu.


devrim
5 ay önce

admin allah aşkına şu partları oto geçişi bi düzelt yahu bütün filmlerimi sizin siteden izliyorum bu filmi tekrar izlemek istiyorum ama izleyemiyorum düzelt kardeş şunu lütfen


JAMES RYAN
8 ay önce

İSTEDİĞİNİZ GİBİ İYİ BİR İNSAN OLDUM YÜZBAŞI…!


exkalibur17
8 ay önce

şimdiye kadar izlediğim en güzel savaş filmi


SİNAN
9 ay önce

MEDAL OF HONOR


Tsubasa
1 sene önce

Savaş filmi seven veya sevmeyen herkes için tavsiye edilir. Çok güzel bir film


ilker
2 sene önce

Film çok uzun ama izlemelisiniz 10 numara fillm :D


sdsad
2 sene önce

call of duty 2 :)


ömer
2 sene önce

admin film açılmıyor yardımcı olur musun?


emirates
2 sene önce

tom hanks warsa iyidir zaten yeşil yolda süperdi


ttt
2 sene önce

filim açılmıyor çare bulun lütfen tşk :)


Ahmet-İzmir
2 sene önce

BUNUN ÜSTÜNE SAVAŞ FİLMİ CIKSIN EŞŞEK GİBİ ANIRIR VİDEO CEKER SİTEYE KOYARIM :)) HARİKA BİR FİLM İLK CİNE 5 DE İZLEMİŞTİM :D OZAMANDAN BERİ CANIM SIKILDIĞIN DA İZLİYORUM :)))


zuzu_dgm@hotmail.com
2 sene önce

% 79 benim bakışa göre


laz mustafa
2 sene önce

bu kadar lanet zaman kaybi cok koyu dermişim :)) on numara bir flim 17 .kez izleyişim dermişim.. fena değil guzel flim :))


bidav
2 sene önce

süper ötesi bir filim gerçekten daha gerçekci tşkr amin……


ÇAĞRI
2 sene önce

Admin bu film açılmıyor sorun mu var ? Diğer filmlere baktım açılıyor. Sorun çıkıyor. Bu film de tam acılcak gibi sayfa geliyor part 1 kısmına ama sürekli o simge dönüp duruyor acılmıyor bekliyorum deminden beri hala olmuyor. dünde aynı şekilde olmuştu.


fırattturan
2 sene önce

cok güzel bir filmdi tavsiye ederim call of duty oyunu kesinlikle bu filmden esinlenerek yapılmıs:D


r0y35
2 sene önce

harika bi film tavsiye ederim teşekkürler admin


ferdi bağcı
2 sene önce

en iyi savaş filmi diyebiliriz evet,tom hanks izleme sebebi zaten


Molak
3 sene önce

hepimiz biliyoruz zaten filmin altındaki imzanın adı Steven Spielberg se eğer fazla söze gerek yoktur. mükemmel…


pysckopat
3 sene önce

yıllardır izlerim hala izliyorum…


pysckopat
3 sene önce

bu ya bu işte yani film bu yani ne diyim bu layn :D


haydi
3 sene önce

çok guzel


cagatay
3 sene önce

sağol admin


black_aegle
3 sene önce

tskler adminn mükemmelsin


osmgnş
3 sene önce

işte bu tam bir başyapıt süper admin böyle filmler yükle canımı al süpersin


gorkem
3 sene önce

on numara filmdir !


BIGB0SS
3 sene önce

En iyi savaş filmlerinden biri diyebiliriz :) izlemeyen varsa kesinlikle tavsiye :)



Bu Filmleride İzleyebilirsiniz

  • Son Yorumlar


Copyright © 2011 - 2014 Hdfilmsitesi.org Kalitenin tek adresi