reklam kapat

.
Facebook Twitter RSS Beslemesi

Ekleyen : admin | Izlenme : 34561 | Yorumlar : 38 Yorum |


Reklamı Geç

Hemen Kendine Nick seç ve sohbete başla

hdfilm radyo dinle

Ghajini Filmi ~ Türkçe Dublaj Tek Part Full Nasıl Buldunuz?


Gıcıh
4 ay önce

bu fulme bu puan olmams 10/10 cok etkileyici
ben bile duygulandım lan :) tereddt etmeden izlemenizi tavsiye ederim


pinar
4 ay önce

Memento filminin çakması:(


kerem
5 ay önce

etkileyici


femir
5 ay önce

Gerçekten harika film çook güzell bayııldım sağol:-) :-) :-)


kadir
6 ay önce

gerçekten harikaaa…


Hakan
7 ay önce

türkçe dublaj ı olsaymış iyiymiş ya.


huzur golu
7 ay önce

Cok tesekur ederim cevri icin iyiki varsiniz …..
Film cok guzeldi ……/.. ……. :( ..
Kelimelerle anlatilmaz …..
Izlemenisi tamsize ederim…iyi seyirler.


gizem ulusoy
8 ay önce

Aamir khanin filmleri arasinda en sevdiyim filmdir.Tek kelime ile mukemmel


Mehmet
9 ay önce

Amir Khan’ın cok guzel bır fılmı daha cok guzel bır fılm olmus Film cekmesini bılıyor gercekten


hakan
10 ay önce

aimir khan ı begeniyorum bütün filmleri çok güzel bu filmde öyle AMA MEMENTO FİLMİNİ İZLEYEN VARSA BİREBİR ÇAKMASI OLMUŞ HİÇ YAKIŞMADI !!!


mnwr
12 ay önce

süper bir film kesin izlenmesi gerek


izlenir
1 sene önce

çok başarılı bir film. 6,8 az olmuş en az 8 kesin izlenmeli


asd_d
1 sene önce

kelimelerin kifayetsiz kaldığı filmlerden…


10UR
1 sene önce

dövüş sahneleri ve müzik klipleri dışında mükemmel bir seneryoya sahip,daha iyiside olabilirdi ama izlenmeye değer.


Trbznspr
1 sene önce

Film çok başarılı keşke söyleyebilseydi o zengin adamın kendi olduğunu.


asi_mavi
1 sene önce

mükemel bi fillmm çokk begendim uzun bi film olmasına aldrmayn çok gzl mutlaka izleyinn..


Buket
1 sene önce

Kelimelerle anlatılamayacak kadar güzel bir film. Adamın hasısın Aamir Khan.


Unnamed
1 sene önce

cok deger verdıgım bırısı tavsıye ettı bufılmı cok begendım :/ aklımdan cıkmadıııııııııı :://


ziyaretçi
2 sene önce

herşeyin özü güzel arkadaşlar türkşe dublajı varsa bile alt yazılı izleyin daha güzel oluyo


Nil
2 sene önce

Aamir Khan’dan müthiş bir film daha. Gerçekten harikalar ötesi bir film.


coskun
2 sene önce

admin Türkçe düblaj yazıyon alt yazı cıkıyor nasıl güzelmi böle ?


meydey85
2 sene önce

film türkçe alt yazı dublaj değil!!!


emrah kara
2 sene önce

ferdi sana katılıyorum saat 6 ya geliyor hiç sıkılmadan izledim adamlar 10 numara film yapıyor helal olsun vallah


ysm
2 sene önce

mükemmeldi…


halil
2 sene önce

Gercekten esaretın bedelınden sonra izledıgım en guzel film Super Di Kesinlikle izlenmeli.Tşk Admin


halil
2 sene önce

Gercekten esaretın bedelınden sonra izledıgım en guzel film Super Di Kesinlikle izlenmeli.Tşk Admin


şahin
2 sene önce

eretmekten çok keyif duydum mutlaka izlenmesi gereken bir film paylaşım için teşekkürler admin


tevfıkk
2 sene önce

harika bir film: filmde herşey var aşk dram aksiyon sürükleyici


cdsgnc
2 sene önce

tr dublaj yaziyor ama altyazili


ferdi
2 sene önce

böyle bir filmi izlemeyen çok şey kaybeder Aamir Khan’in en iyi filmi diyebilirim ve en az 9.0 puanı hak ediyor…


fTh53
2 sene önce

Böyle Filmler zor bulunur bu adamın oynadığı bütün filmler muhteşem ötesi öldüm


seçiçiyim
2 sene önce

tek kelimeyle süper.. tavsiyemdir


ACİLL
2 sene önce

ADMin Bana ulaşabilir misin??


psikolojik deli
2 sene önce

film 1haftadır acılmıyor


ayrettin
2 sene önce

Kalpana galp :D


erdinc onar
2 sene önce

film türkçe dublaj değil


ahmet fatih
2 sene önce

süper diyorum başka bir şey demiyorum insanın aklından çıkmıyor yahu süper herkeze tavsiye etmekteyim


filmci
2 sene önce

tek kelimeyle mükkemmel bi film çok seçiciyimdir film konusunda ama bu fil. süper tavsiye ediyorum kesin izleyin



Bu Filmleride İzleyebilirsiniz

  • Son Yorumlar


Copyright © 2011 - 2014 Hdfilmsitesi.org Kalitenin tek adresi