reklam kapat

.
Facebook Twitter RSS Beslemesi

Ekleyen : admin | Izlenme : 13970 | Yorumlar : 18 Yorum |


Reklamı Geç

Hemen Kendine Nick seç ve sohbete başla

hdfilm radyo dinle

Hero – Kahraman Jet Li Türkçe Dublaj Nasıl Buldunuz?


mehmet
4 hafta önce

gerçekten çok güzeldi


hakan
6 ay önce

jet li olurda izlenmezmi. HARİKAAAAAA


kübra sütçü
11 ay önce

müthiş bir film diyebilirim izlemenizi tavsiye ederken ben de filmi izleyeyim :D :D :D :D:D :D


MmDTime0fDeath
1 sene önce

Gerçekten çok sıkıcıydı. Sırf başladığım için izledim. İyi kısa sürdü. Bıktırdı resmen :/


narko1
1 sene önce

alper çinlilerin filmlerının cogunda bu ucma kacma sahnelerı var begenmedıysen ızlemessın fılm harıka ve jetlının olması daha bı harıka hale gelmıs tskler admin kardeş..


ecevit yılmaz
2 sene önce

jet li’nin filmlerini severim ama bu filmi pek beğenmedim. 10/5 veriyorum…


ttt
2 sene önce

bu filim ilk çıktında beyenmeyenler bile vardı benc e çok güzel filim budist felsefesinide anlatoyor aynı zamanda


HAZRET kurt
2 sene önce

çok güzel moviee


vedat
2 sene önce

Düşünceleriniz…


alper23
2 sene önce

bu filmi izledikten sonra cüneyt arkının kalelerde atlaması bence çok inandırıcı geldi. hayatımda gördüğüm en mantıksız en saçma filmdi. ayrıca izleyiciyi enayi yerine koyuyor bu zeka özürlü çinliler


kaan
2 sene önce

Slm kg öncelikle sayın admin rica etsem kara maske de koya bilirmisin okadar ardım buluyorum ama ses yok birde sen baka bilirmisin tşkler şimdiden


erem
3 sene önce

zamanı olan izlesin pek qüzel olmamış.


kocamen
3 sene önce

daha çok jetli filmi olsa süper olur seviyorum bu adamı elinize sağlık


BURAK
3 sene önce

admin ses sistemi gercekden kötü olmus buna siz müdahale edemıyorsunz sanırım yinede film içn tesekkurler


çağrı
3 sene önce

film guzel ama muzık sesleerı adamların sesını bastırmıs burda sızın sucunuz yok sanırım


QARİZMA55
3 sene önce

YA bu film harika bi film Hele OK sahneleri inanılmaz derecede müthiş olmuş bunun gibi başka filmler koymalısınız


Reis
3 sene önce

film açılmıo neden


ismet
3 sene önce

teşekkürler admin daha önce izlemiştim ama bir kez daha izlemek hoştu.



Bu Filmleride İzleyebilirsiniz

  • Son Yorumlar


Copyright © 2011 - 2014 Hdfilmsitesi.org Kalitenin tek adresi