reklam kapat

.
Facebook Twitter RSS Beslemesi

Ekleyen : admin | Izlenme : 1951 | Yorumlar : 15 Yorum |


Reklamı Geç

Hemen Kendine Nick seç ve sohbete başla

hdfilm radyo dinle

Kabile – The Tribe ~ Türkçe Dublaj Tek Parça HD Nasıl Buldunuz?


metin
6 ay önce

admin seste kayma var düzeltirsen sevinirim yani günde 10 15 fim izliyorum sitende nedense bu yazdıgım yorumların hiç birinide koymuyorsun okuyırsan şu vk yı düzelt seste çok kötü kayma var


alparslan
8 ay önce

kelly lutz varsa her filim güzelş


Berkant
9 ay önce

Admin korku kapanı tarzında flim onerirmisin bulamıyorumda


canan
9 ay önce

aradığım filmi buldum ama bu sefer de dublajda sorun var kayma yapıyor..:((


kıbrıslı sibel
2 sene önce

gerçekten ilk defa böyle kaliteli ve otomatik part geçiş li bi site buldum çok tşkler ellerinize sağlık başarılarınızın devamını dilerim


azem
2 sene önce

gerçekten site çok güzel tüm filmler çalışıyo burda tşk


fth
2 sene önce

admin otomatik geciş bugün takılıor ya:(


lionking
2 sene önce

admin süpersin tesekkür ediyorum sana bu site tam aradığım gibi


dadas
2 sene önce

vallahi bir sürü site fimciyiz diye geciniyo hdfilm sitesime bi baksınlarda site görsünler emeginize yüreginize saglık on numara site on numara filmler saygılarımla mustafa


masculin
2 sene önce

dandik bir bas yapit


çorap söküğü
2 sene önce

emeğe saygı…admine sevgiler…yani hiç alternatif yoksa izlenebilir…iyi seyirler…


kerem
2 sene önce

cok donuyo fılm ya bu ne boyle ılk defa boyle bişe göruyom duzeltın pls admın


istanbul23
2 sene önce

1. part eksik ama eklemesenizde olur çünkü film 5 para etmez.


ybram
2 sene önce

admin şu face deki hesabın adını değiştir nolur ya dizikolik deiliz ki biz filmkoliğiz


ığdırlı
2 sene önce

admın fılm guzel ama otamatık gecıste partlar karısık.bılgınıze..



Bu Filmleride İzleyebilirsiniz

  • Son Yorumlar


Copyright © 2011 - 2014 Hdfilmsitesi.org Kalitenin tek adresi