reklam kapat

.
Facebook Twitter RSS Beslemesi

Karanlıklar Ülkesi 4: Uyanış Türkçe Dublaj – Tek parça

Filme Dair Diğer Bilgiler

Filmi sitemize ekleyen: admin
Filme yapılan yorum sayısı: 31 Yorum
Filmi izleyen sayısı: 32.533 Kişi

Karanlıklar Ülkesi 4: Uyanış Türkçe Dublaj – Tek parça Nasıl Buldunuz?


serkan
2 ay önce

film açılmıyo bi sorun var galiba


muhammet
2 sene önce

Admin gerçekten eline koluna sağlık muhteşem yönetiyorsun uzun süredir bu siteyi takip ediyorum gerçekten çok başarılısın..
Fime gelince zaten film süper :D


Çağrı
2 sene önce

Admin Site gerçekten çok hoş 2 seneye yakındır takip ediyorum eline koluna sağlık

Filme gelince part part izledim güzel film diğerlerine göre daha detaaylı olmuş görseller biraz daha iyileşmiş. tek parça vk 720 p de sorun var yenilersen memnun oluruz İyi Seyiler :)


sagoCASH
2 sene önce

kesinlikle site olarak lafım yok. tercih ettiğim 3 site var biride sizsiniz.filme gelirsek ilk film tam bi fiyaskoydu, fakat 2-3 de toparlanıp daha güzel görsel efektler sunulmuş seyiyciye. ve 4 de de seyir keyfinin doruğuna ulaşılmış. emeği geçen herkese teşekkürler….


Oğuzhan
2 sene önce

HAYATIMDA İZLEDİĞİM EN GÜZEL 2 FİLM 1. TRUVA :)


Ramo
2 sene önce

Ya kardeşim bende sana helal olsun diyorum. Sana kadar okuduğum yorumlarda herlez admini övmüş tamam adam işini yapıyo ama bi allahın kuluda admini övdükten sonra filmin nasıl olduğunu yazsa iyi olucaktı…


erdal
3 sene önce

Yahu arkadaş şu vampir temasından bıkmadınız mı.. her filimde öldür öldür bitmiyorlar. Ne bitmez tükenmez bir tarzmış be… insan bu filmi niye izlerki? karışına yolda vampir çıkacak ta filimden taktik mi alıyor acaba çok merak ediyorum. vampir konulu filmleri her zaman saçma bulmuşumdur. holliywood’da bulmuş enayileri kopyala yapıştır vampir filmi yap. oh ne güzel. nasıl olsa ölümsüzler ya. gelsin paracıklar. insan ne öğrenir bu vampir filmlerinden anlamam.


Semih
3 sene önce

digerleri kadar iyi degil ama Karanlıklar ülkesi sonuçta:)site çok başarılı emegine saglık Admin.


tatar ramazan
3 sene önce

ABİ SÜPERSİNİZ BU İŞİ ASLA BIRAKMAYIN BEN BU SİTEDEN BAŞKA Bİ SİTEDEN FİLM İZLEMİYORUM …. :d.. HELAA SİZEE…..


tatar
3 sene önce

admin herşey çok iyi siteniz çok güzel falan ama bu filmde her partta partın ortasına gelince partlı sistemde takılıp ilerlemeye başlıo başı çok ii hiç bi sorun yok ama ortasından sonra kesik kesik gidio.


KaRa_GuN
3 sene önce

harika yapanların eline saglık site de cok güzel


onur
3 sene önce

bumu super sıteya basıorum beyenme yerı cıkıyo yardımcı olabılcek varsa sevınırım ya


OuzHann
3 sene önce

benim yorumumu neden kaldırdınız ki kötü birşey yazmamştımm !


3SeRkAn3
3 sene önce

admin 2.partın 13. dakikasına geçerken donuyor yardım lütfen şimdiden teşekkürler.


SpanK
3 sene önce

10/10


barış savaş
3 sene önce

gerçekden çok türkiyenin en kral sitesi hd film sitesi bütün arkadaşlar biliyo hepimiz memnunuz bide arada aksaklık olmasa kralsın admin


ersin
3 sene önce

sitede sorun mu partlı sistemde filmler cok agır


deniz
3 sene önce

seni seviyorum ya..siten de sen de on numara..teşekkürler..


xxxltsxx
3 sene önce

Ya bu nedir yav….Taabiri caizse serinin konusunun içine et…l.r.. Bu film berbat olmuş…Eğer yeni bir film daha çekerlerse konuyu biraz daha toparlarlar umarım..Örn=Şu vampir kadının sevgilisinin olması şart..!!!!


Köroğlu
3 sene önce

Adamın olmadığı yerde adamsın kardeş ellerine sağlık :):):)


ali uyanık
3 sene önce

admin mükemmelsin teşekkürler.1 senedir beklediğim bir filmdi.


Furkan
3 sene önce

keşke haftasonu gelseydi cumartesi gecesi hele ama sabredemem izliyorum hemen süpersin admin :D


erman
3 sene önce

helal sana adamım:))


adnan
3 sene önce

süpersin dostumm çok çok tşkler eline emeğinbe sğlık


yasarucar
3 sene önce

VALLA HELAL SANA TEŞŞEKÜR EDERİM eline sağlık


Z-E-M-A-H-Ş-E-R-
3 sene önce

valla helal olsun süper iş yapıyorsunuz tşk ederim emeği geçen herkese…..


SERKAN
3 sene önce

HELAL OLSUN SANA ADMİN HARİKASINNNN


Why So Serious
3 sene önce

Admin adamin dibisin harbi


Kürşat
3 sene önce

Admin helal sana yha seviyorum ben bu siteyi arkadaş :D


SonLiman
3 sene önce

seslendirme güzelde kadınınn liykan demesine ayar oldum laykın o ya ( okunuşu ) =D


ert
3 sene önce

ya hocam süpersin ya tanıdığım herkes biliyo artık bu siteyi



Bu Filmleride İzleyebilirsiniz

  • Son Yorumlar

Film izle, Hd film izle, Tek parça izle

Hdfilmsitesi.org isimli film sitesinde bulunan film, film özetleri, film fragmanları ve diğer tüm videolar çeşitli sosyal paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Sitemiz; vk.com, facebook.com, google.com, youtube.com gibi sitelerde paylaşılan içerikleri yayınlamaktadır.Bu nedenden dolayı hdfilmsitesi.org sitesi hiç bir şekilde yasal hükümlülükle tabi tutulamaz.Telif hakları sahibi iseniz içeriğinizin kaldırılması için iletişim formunu kullanabilirsiniz.


Copyright © 2011 - 2014 Hdfilmsitesi.org kalitenin tek adresi.
film izle