reklam kapat

.
Facebook Twitter RSS Beslemesi

Kıyamet Melekleri Filmi izle ~ Türkçe Dublaj HD

Filme Dair Diğer Bilgiler

Filmi sitemize ekleyen: admin
Filme yapılan yorum sayısı: 56 Yorum
Filmi izleyen sayısı: 32.884 Kişi

Kıyamet Melekleri Filmi izle ~ Türkçe Dublaj HD Nasıl Buldunuz?


oğulbey
9 ay önce

Arkadaşlar gerçekten çok güzel bu filimde emeği geçen herkezin anasını sikiyim soludukları havaya koyum mk piçleriğ :D


simitcinahir
10 ay önce

aynen admin artık böyle filmler yapıp paranı boşa harcama :D :D çoğu filmleri senin yaptığını sanıyo herhalde :ASDASD


BEDİRHAN
11 ay önce

onlar musluman olmadıkları için azrail cebrail tanımıyolarr onedenle sadece mellekk olarakkgörünüyoo seninn cebril gördüğün melek ounn azraill ggördüğü melekk aslında okyy :D


kaan
1 sene önce

felsefe konusunda güzel bir film fakat bebeği öldürmeye neden azrail değilde cebrail gönderiliyor onu çok büyük bi saçmalik olarak görüyorum


Serdar
1 sene önce

Film başarılı. Fakat bu tür insanlıgı ele geçiern herh angi birşeyde genelde filmin geçtigi yerin ordusu kaantinalı bir bölge kuruyor. Bu seferda özgün olamamışlar fakat film çok rahat bir şekilde izlenebilir.sürükleyici bir film.


Rüzgar
1 sene önce

Şu Reklamlari Nasil asacaz yada filmi izleyebilecekmiyiz reklam yuzunden :)


Shah murad
1 sene önce

cok sacma film bu kafir inanc yok bule muslmanlikda


directsbs
1 sene önce

hiç adlığı puana falan bakmayın millet. İZLEYİN. ON NUMERO FİLM HEE. Güvenin bana teşekkür edeceksiniz.


Fatih
1 sene önce

Öncelikle Fragman bu flm e ait değil Filme saçma diyemezsiniz bence saçma film yoktur İyi Veya Kötü fil vardır demekki senarisin dini inancı buymuş ona göre bir senaryo yazmış bana göre film iyi izlenir İyi seyirler paylışım için teşekkürler.


r1fat
1 sene önce

şiddetle izlenmesini tavsiye ederim :)


ess
1 sene önce

Yav rekLam var seyredemiyorumki rekLam nerden kapatiLiyor biri bişi sölesin


günay
1 sene önce

bence flim çok saçma admin böyle flimler yapma hiç izlenmiyor


gaga
1 sene önce

hayatım da yapılan en saçma filim çuku herşey allahın emrindedir


murat
1 sene önce

Ha şurdan ha burdan boş vakit deyil sıkılırsnaniz bile izlmeyn izledim pişman oldum


musti
2 sene önce

Çoğu arkadaş boş vakti olan seyretsin diye telkinde bulunur ya !
Bence hem saçma .Hemde zaman bu kadar APTALCA BİR FİLM(Özellikle büyük harf) İÇİN HARÇANMAMALIDIR.


darkblack888
2 sene önce

admin açılmıyor


hugas
3 sene önce

saçmalık dolu bir film ibrahim arkadaş 10 üzerinden 4 demiş , bu bile fazla bu film için !! adama aşırı yüklenmiş ve yersiz ithamlarda bulunmuşsunuz herkes fikrini beyan edebilir filmi beğenen arkadaşlara neden beğendin mi diye soran var mı ???


kral
3 sene önce

çok güzel bir film herkese tavsiye ediyorum filmin en çok hoşuma giden kısmı çoçuğun sen ölüceksin demesiydi admi eline sağlık


ahmet
3 sene önce

Düşünceleriniz…


rinqkinq
3 sene önce

Hacı part 2 6:55 çok korkunç yha bunu sz en iyisi gerilim,korku ve fantastik yapın bazı yerlerde kendimi zor tuttum


hakan türker
3 sene önce

Güzel bir filim seyretmesi keyif veriyo tafsiye ederim ayrıça bu keyfi yaşatan siteyede tşk ederim elinize sağlık…


bozkral
3 sene önce

süper film bu tarz filmleri sevenler sakın kaçırmasın teşekkürler hdfilmsitesi ekibi


volkan
3 sene önce

bence konusu saçma idi daha güzel orjinal bişe yapabilirlerdi


bahadır
3 sene önce

SÜPER FLİM SÜPER SİTE SÜPER KURGU SÜPERRRRRR HD


ömer farukom
3 sene önce

beğenmedim kısacası bu


ayse
3 sene önce

yani fantastik açıdan iyi hoş ama içerik tamamen fiyasko. yahudi hristiyan saçması bir içerik olmuş. bir de bizim melek anlayışımızla taban tabana zıt. tabi arada tuz biber niyetine verilen merhamet, iyilik öğlerini sayarsak eh işte.


onur
3 sene önce

Guzel Film FeNaaaaaaaaa


emn
3 sene önce

filmin kurgusu mükemmel izlemeye değer ve kesinlikle zaman kaybı değil.. tavsiyemdir


dilara
3 sene önce

çok güzel bi film


siyah
3 sene önce

ilginç film izlenir


_asi_
3 sene önce

tam bir aptalca


dangerover
3 sene önce

sitedeki reklamlar aşırı cpu yiyor admuncherle girmek zorunda kalıyorum
pc donanımınız düşük diye bir yanıt alacağımı bildiğim için işlemci i7 ram 16gb


izlemişadam
3 sene önce

filmin başında düz tavana tırmanan neneyi saygıyla anıyoruz.


musfey
3 sene önce

konusu saçmasapan bi film konusundan dolayı izlemeye değmez güya mikail a.s allaha karşı geliyo falan


Revan
3 sene önce

selamlar ben azeriyim bu siteyi yakindan takip ediyorum emeginize sayqi duyuyorum cok guzel bi site filmlerde tabii basarilar diliyorum.film cok guzel 10/10 luk bi film


dragunov
3 sene önce

bazi film kulturu kit arkadaslarin tavsiyelerine uymayin bes para etmez bir senaryo bizim millete bakarsan zaten vurdulu kirdili film gordugu zaman oskarlik deger veriyorlar akli basinda olan bu sacmaligi izlemez benden soylemesi ;)


NeFeS
3 sene önce

filmin al benisi var ama saçma bi film akıllarınca bebeği peygamber olarak göstermişler onuda söyleyememişler olmuş soru işareti bana kalırsa asıl bomda bu filmin 2 . ci serisi olacak 2.cisi olsun die ilkini özet geçmişler


muammer
3 sene önce

bizim insanlara nasıl bi film yapıcaklar acaba tmm herkesin zevki ayrı ama bu kadarıda olmaz sevmedim 10 üzrinden 3 bilmem ne iste 4 madem sevmedin ne diye 3 yada 4 veriosunki…. 0 ver


muammer
3 sene önce

film harika arkdslar şiddetle tavsiyte ederim efektler kurgu harika kaçırmayın derim….


volkan
3 sene önce

tam anlamiyla vakit kaybi cok sacma bir film 10 üzerinden 3 veririm ben olsam


mert
3 sene önce

Film O kadar etkileyici değil birde melekleri böyle göstermişler o yüzden hoşuma gitmadi ama izlenebilir sıkılmazsınız ama yani bebekle ne alakasi var bi bağlanti dahi kuramadim bebek kimden nolyo nasi film derken film bitti teşekürler yorumalrda al işte 1 mal daha falan yazmayin arkadaşlar yani film okadar iyi deildi.


fearless002
3 sene önce

gerçekten güzel bir film izlemeye fazlası ile değer


dragunov
3 sene önce

berbat bir filmdi zaman kaybininda kaybi bombos vaktiniz varsa bile izlemeyin buna 10/2 bile fazla


bkenanc
3 sene önce

ibrahim bey saçmalamayın ya sız hiç film seyretmediniz yada sizin yaşadığınız gezegende daha iyi filmler yapılıyor anlamıyorsan yorumda yapma


alican
3 sene önce

çok etkileyici bir film kesinlikle izleyin.


ozcan
3 sene önce

bi site bu kadar mu kusursuz olur yaa
tek kelime ile sorunsuz bir site
Emegi gecen herkese Teşekkürler


Ertan C
3 sene önce

guzel film. tempo hic dusmuyor.


ibo
3 sene önce

güzel


moses42
3 sene önce

ibrahim beğ, sen ya film kavramını anlamıyorsun yada olayları çarpıtıyorsun!!! birader film dediğin seni hayatından alıp götüren bazen gerçek dışı bazen de kendinde bir şeyler bulduğun güzel sanatların bir dalıdır … resim, müzik, tiyatro gibi … sen şimdi tavsiye etmediğin filmi ya izlemedin, ya izledin yanlı eleştiri yapıyorsun, ya da sen de film izleme zevki yok, ne diyebilirim ki sen ve sen gibi bir zihniyete ….


mümin
3 sene önce

bu film daha önce televizyonlar da yayınlandı eski film güzel konusu etkileyici bazı arkadaşların evin de televizyonu yok galiba ibrahım kardaşe yardım edelım cahil toplunm da büyümüş…..


moses42
3 sene önce

izlediğim en güzel filmlerdendi, vakit bulunca bir daha izleyeceğim, teşekkürler admin …


sedat16
3 sene önce

paylaşım için teşekkürler hocam..


bertan
3 sene önce

ibrahim eğer sen bu filme berbat diyorsan sibel kekillinin filmini seyret:D 10 uzerınden 4 müş bu film 10 uzerınden 9 dur


ibrahim
3 sene önce

tamamıyla zaman kay bı bu adamlar film izlememiş ben begenmedim tavsiyede etmiyorum çünkü arkamdan küfür eden bir millet istemiyorum tek kelimeyle berbat berbat berbat 10 üzerinden 4


memduh
3 sene önce

tek kelimeyle müthiş oyuncu kadrosuda öyle :)


fırtına kuşu
3 sene önce

Çok etkileyici bir filmdi.



Bu Filmleride İzleyebilirsiniz

  • Son Yorumlar

Film izle, Hd film izle, Tek parça izle

Hdfilmsitesi.org isimli film sitesinde bulunan film, film özetleri, film fragmanları ve diğer tüm videolar çeşitli sosyal paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Sitemiz; vk.com, facebook.com, google.com, youtube.com gibi sitelerde paylaşılan içerikleri yayınlamaktadır.Bu nedenden dolayı hdfilmsitesi.org sitesi hiç bir şekilde yasal hükümlülükle tabi tutulamaz.Telif hakları sahibi iseniz içeriğinizin kaldırılması için iletişim formunu kullanabilirsiniz.


Copyright © 2011 - 2014 Hdfilmsitesi.org kalitenin tek adresi.
film izle