reklam kapat

.
Facebook Twitter RSS Beslemesi

Kıyametten Sonra – The Lost Future Türkçe Dublaj

Filme Dair Diğer Bilgiler

Filmi sitemize ekleyen: admin
Filme yapılan yorum sayısı: 41 Yorum
Filmi izleyen sayısı: 7.177 Kişi

Kıyametten Sonra – The Lost Future Türkçe Dublaj Nasıl Buldunuz?


Ferhat
10 ay önce

çok güzel film TNT de izledim


süperötesi
10 ay önce

bu filme kötü diyenleri dinlemeyin onların filmden anladıkları yok evet saçmalk var ama bi film saçma olrsa güz<el olr her filim saçma ona bakarsan saçma olsun sıkıcı olmasın


iwesa
1 sene önce

Bu neydi şimdi o_O


omerss
2 sene önce

tozu yapaydı iyiydi :)


ali sakaryalı
2 sene önce

ben sevmedim zaman kaybı.


hüseyin
2 sene önce

Güzel bir filimdi tavsiye ederim…


34anwamane34
2 sene önce

güzel film izlenebilir tavsiye ediyorum…


tonguc
2 sene önce

aksiyon ve macera sevenler için harika bir film. baştan sona heyecan dolu vede sürükleyici. türünün en iyi örneklerinden. seyretmenizi tavsiye ederim. kurgu, görüntü, ses nefis daha ne diyebilirim. emeği geçenlere teşekkür eder saygılar sunarım.
hürmetlerimle.


canv
2 sene önce

karagumruk_171@hotmail.com

güzel film ama biraz sacmalak var


happy
2 sene önce

film güzeldi ama sonunu getirmemişler herhalde devamını getirmek için :) iyi çalışmalar admin :) emeğine sağlık ellerin dert görmesin :)


alobjk
2 sene önce

Sean Bean HATIRINA izlenir bu arada siteye bayıllıyorum


barbaros
2 sene önce

hepinizmi sözleştiniz ;) bu güne kadar seyrettigim en sacma zombiiiiiiiii filmiii
yok ısırınca deyişiyor yok nefesi cok cekersen zombi olursunn sarı tozzz nerde sarı toz neeeeee bilen yokkk neyi cekiyorsun burnunaa beli deyilll cok sacma bifilimmm
herkesin gülmesinden anlamalıydımmmm :DDDDDD


dookan61
2 sene önce

bence çok iyi bir film yapmıslar Zaman kaybı derseniz ayıp etmiş olursunuz.SÜPER Bİ FİLM.. izlemeden geçmeyin


dookan61
2 sene önce

beyler süper bi film dün tv de izledim yarısını hayran kaldım zaman kaybı derseniz ayıp etmiş olursunuz SÜPER FİLM


yabanci
2 sene önce

super bir film tavsiye ederim


alper
2 sene önce

harikaa


caner
2 sene önce

güzelll


emre
2 sene önce

güzel di ama sonu fazla iyi değildi iyi seyirler


hasan kılıc
2 sene önce

tamamen zaman kaybı


Hsyn
2 sene önce

Güzel film her dakikası heyecan dolu izlenebilir… Ama filmin sonu sönük bitti biraz yinede güzel. Eline sağlık admin site ve paylaşımlar çok geçerli…


leo
2 sene önce

bence bu filmin hakkı 10/7 güzel film emegineze saglık


İzLiyici
2 sene önce

Fİlm konusu guzel ama heycanı yarıda bırakıyor ortam guzel fikir guzel ama Filmde Kurgu yok dewamlılık yok Genede izlene bilir 10/4 verilebilir Sayin Admin Upluad icın TesekkurLeR emege Saygi.


Sinan Gümüş
2 sene önce

Güzel film…Macera ve gerilim severler izlesin…


Musti
2 sene önce

İdare eder.


ramiz
2 sene önce

izleyince teknoşoji vay be sen nelere kadirsin diyoruz filme biraz daha para harcanıp kaliteli görüntüler ortaya cıkabilirdi


FD God.
2 sene önce

filmin sonundan bişey anlamadım


sedef
2 sene önce

HARIKA BIR FILM.TESEKKURLER…


bymankens
2 sene önce

saçmalık var ama izlenioo admin ellerine saglık


ossyboy
2 sene önce

SÜPER Bİ FİLM


meftun
2 sene önce

güzel sürükleyici


Bayneco
2 sene önce

Güzel bir fiilm ve güzel bir kurgu.Ama biraz daha iyi olabilrdi. Yinede izlenmeye değer zaman kaybı değil


ercan
2 sene önce

kesinlikle izliyim demeyin onun yerine hemen pc yi kapatın :)


xxrevengewolf
2 sene önce

admin adamın dibisin la 10 numarasın valla :)


xxrevengewolf
2 sene önce

süpeeerrrr eline sağlık admin hep böle güzel filmler yükleee :D :D


dellykalp
2 sene önce

ne güzel bır sıte


MEMOLEE
2 sene önce

evet şimdi sonuna kadar izlemiş bulunuyorum. film kesinlikle çok iddaalı… Başından sonuna kadar full aksiyon var. Biraz kendinizi kasarak birazda filme kaptırarak izliyorsunuz. 10 üzeri 9 eder :))


HAYRO
2 sene önce

Bilim kurgu, fantastik severler… düşünmeyin izleyin derim, güzel film 10/8


sali
2 sene önce

TESEKUR EDERIM


sali
2 sene önce

TESEKURLER


sali
2 sene önce

SAOL KARDASIM


babacanss
2 sene önce

izleyelim görelim ..



Bu Filmleride İzleyebilirsiniz

  • Son Yorumlar

Film izle, Hd film izle, Tek parça izle

Hdfilmsitesi.org isimli film sitesinde bulunan film, film özetleri, film fragmanları ve diğer tüm videolar çeşitli sosyal paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Sitemiz; vk.com, facebook.com, google.com, youtube.com gibi sitelerde paylaşılan içerikleri yayınlamaktadır.Bu nedenden dolayı hdfilmsitesi.org sitesi hiç bir şekilde yasal hükümlülükle tabi tutulamaz.Telif hakları sahibi iseniz içeriğinizin kaldırılması için iletişim formunu kullanabilirsiniz.


Copyright © 2011 - 2014 Hdfilmsitesi.org kalitenin tek adresi.
film izle