reklam kapat

.
Facebook Twitter RSS Beslemesi

Kötü Ruh 2013 Türkçe Dublaj – Evil Dead 720p HD

Filme Dair Diğer Bilgiler

Filmi sitemize ekleyen: kadir
Filme yapılan yorum sayısı: 36 Yorum
Filmi izleyen sayısı: 19.390 Kişi

Kötü Ruh 2013 Türkçe Dublaj – Evil Dead 720p HD Nasıl Buldunuz?


mert can
2 ay önce

çok korkunç değil ama herkese göre değişir açın ve izleyin herkesin fikrine saygılı olmalıyız ama bana göre 10/4 pek güzel değil


yusuf
3 ay önce

arkadaş haklısın arkadaşın eli ayağı kopmuş hala intikam peşinde bişey anlamadım kadın testereyle ikiye böldü bende yok efenim kalkar ama bide ne göreyim vay canına yer kabuğunun en 10.000 km fazla aşağı iniyor


yusuf
3 ay önce

bence şu ana kadar paranormal activity den sonra en etkiliyici filmdi byby


trilyoner
5 ay önce

ya benim korku anlayışıma gitmiyor ama çok beğenen insanlar tanıyorum.benim için koku paranormal activity gibi gerçekten gerilmek önemli.


Doğukan
8 ay önce

Filmi izlerken evde yaşadığımız durumlar daha korkutucu oldu..


ilkay
8 ay önce

arkadaşla birlikte biraz korkalım dedik gülmekten öldük. berbat. NOKTA.

-atarlı izliyici


AuroraBorealis
9 ay önce

korku felan değil de, iğrenç bi film. çok basit, korku namına pek bişey de yok açıkçası. kol bacak havalarda uçuşuyo, kan revan ortalık. ama korku istiyorsanız doğru adres değil. emeğinize sağlık sevgili admin.


yorum
9 ay önce

beyler cidden ingilizcesinden sonra bunun yarısını izledım seslendirme o kadar berbat ötesi ki çok saçma bi film gibi geliyor insana sırf seslendirme yüzünden…alt yazılı izleyin farkı anlayacaksınız


REFREF
9 ay önce

IMDB.com Puanı: 6.5 ( 66.733 oy )
veren o kadar insan mal siz akıllısınız zaten siz biliyonuz


refref
9 ay önce

Size bişey söyleyeyim mi…bu filme iğrenç diyenler filmi beyenmeyenler..filmden anlamayan bişeyden anladığını sanan kendini bişey sanan kişiler…korku filminde konunun çok mantıklı olması gerekmiyor ve çok güzel bir film..grafiklerde hiçbir sorun yok…film korku filmşerinin kralı süper bir film..bu yorum yapanlar hangi akla hizmet ediyor çok merak ettim..çok güzel gerilim ve korku filmi..her filme aynı yorumları yapıyorsunuz nasıl bir film izlemek istiyorsunuz merak ettim madem öyle yapabiliyosanız kendi filminizi çekin..bu filmin binde birini çekenin elinden öperim…HERKESE TAVSİYEM KÖTÜ YORUMLARA BAKMADAN FİLMİ İZLEYİN..SAKIN TÜRKÇE DUBLAJDAN İZLEMEYİN SESLENDİRMELER BERAT HELEKİ ŞEYTANINKİ…ALT YAZILISI 4 4 LÜK FİLME PUANIM 10/10


BlackNexus
10 ay önce

The Conjuring İzleyin. Bu filme 10 çeker o Film, Bu nedir arkadaş, Çok Saçmaydı yav :D Resmen komedi ya :D Teşekkürler admin emeğine sağlık…!


tangg
11 ay önce

resmen filmde protez kol,bacak,diş kullanmışlar eğer bunca problemli yoruma rağmen izlemekte ısrarlı iseniz,izleyin ve protezleri görün…


reacgi
11 ay önce

filmin olay örgüsü yoldan geçen birine teslim edilmiş emeğe saygı duyuyorum ancak bu filme sifon çekilir ve fonda sifon sesi vşırlhhhhhhhh


2evrn
11 ay önce

İZLEYECEGİZ EN DANDİK EN ŞAÇMA EN KÖTÜ FİLM , ZAMAN KAYBI ADMİN BÖYLE FİLMLER YÜKLEMEYİN BİDE İZLEYEBİLECEGİNİZ EN KORKUNÇ FİLM YAZMISLAR İMDB BİLE FAZLA PUAN VERMİŞ 10 ÜZERİNDEN 2 BENCE


İzlem
11 ay önce

Canlarım bu gelmiş geçmiş en korkunç filmlerden biridir. Hatta bu film eski filmin yeni çekimidir. Cahillik yapmayın.


Hondacı Berza
11 ay önce

Mantık arayacaksanız boşuna izlemeyin ama gerçekten korkmak istiyor ve kana doymak istiyosanız izleyiin :) Bu arada Şeytanın Ölüsü filmin orjinal adı.Fakat Kötü Ruh diye çevrilmiş.


sercan
11 ay önce

sen hayatında ilk kez film izliyon galiba bu kadar berbat bi film olmaz


dean wnchster ve ben
11 ay önce

ilk versıyonu oldukca iii henuz ızlemedım umarım buda ıyıdır :D


kaya
11 ay önce

ya arkadaslar bumu ıyı film yha. tamam herkesın fılm zevki ayrıda. bu filmi iyi yapmaz. sacma sapan bir işleyiş. dandık görsel efektler. aynı tarzda 10larca film var. bu filmde inandırıcılık bile yok. her bır vatandas dur geliyorum diyip yalnız kalıyor ve seytana donusuyor. hiç bir cekiciliği yok. zamanınıza yazık etmeyın.


yavuz
11 ay önce

bu kötü yorum yapan lavuklar her sitede var yorumlara aldanıp sakın izlememzlik yapmayın hayatımda ilkkez bi filme yorum yaptım cünki gerçekten izlenmeye değer bi film geerçekten helal olsun


ayaz
11 ay önce

çok mal bi film di midem bulandı


salih
11 ay önce

fazla saçmalamışlar.


Deşifre.com
11 ay önce

Arkadaşlar Filmde bişey dikkatimi çekti filmde illumünati ilgili içerikler var Galiba film masonik yapım . içinde süblinal mesaj olabilir….


umutt
11 ay önce

rezalet ötesi. saçma , klişe


ali
11 ay önce

korkunctu super eline saglik admin


henry
11 ay önce

sen ne anlarsın filmden allah bilir izleyemeyip kapamışsındır


selma
11 ay önce

iğrenç!


Özer
11 ay önce

İğrenç Bir Film Zaman Kaybı


murat
11 ay önce

korkunçtu


özgür
11 ay önce

filmin sadece son sahnesi iyiydi kanlar havadan yağıyor falan onun dışında beklentilerimin çok altında korkacak bir film buldum diye sevinmiştim oysaki


senem
11 ay önce

izleyeyim mi acabaa


harbikız
11 ay önce

atma ziyaa


ercan
11 ay önce

o kadar korkunçtu ki, hala altımdaki bokları temizliyorum. bu kadarda korkunç bir film yapılmaz yahuuuuu


emrearslan
11 ay önce

başarılı film olmuş hele son 20-25 dk baya gerildim… gece 4.30 tek izledim şuan öteki odadaki arkadaşımı kontrol etmeye gidicem normal mi diye :D teşekkürler admin emeğinize sağlık… izlenilicek kadar iyi bir film bence…


k
11 ay önce

Gece tek başıma karanlıkda izledim siz izlemeyin .D


55
11 ay önce

beklentileri karsılamıyor bence 10/6



Bu Filmleride İzleyebilirsiniz

  • Son Yorumlar

Film izle, Hd film izle, Tek parça izle

Hdfilmsitesi.org isimli film sitesinde bulunan film, film özetleri, film fragmanları ve diğer tüm videolar çeşitli sosyal paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Sitemiz; vk.com, facebook.com, google.com, youtube.com gibi sitelerde paylaşılan içerikleri yayınlamaktadır.Bu nedenden dolayı hdfilmsitesi.org sitesi hiç bir şekilde yasal hükümlülükle tabi tutulamaz.Telif hakları sahibi iseniz içeriğinizin kaldırılması için iletişim formunu kullanabilirsiniz.


Copyright © 2011 - 2014 Hdfilmsitesi.org kalitenin tek adresi.
film izle