reklam kapat

.
Facebook Twitter RSS Beslemesi

Ekleyen : kadir | Izlenme : 7116 | Yorumlar : 35 Yorum |


Reklamı Geç

Mama: Anne Türkçe Altyazılı – Tek Parça Full Nasıl Buldunuz?


elif
2 ay önce

açılmıyo ya bi film izleyelim dedik hee


Sinirli kız
9 ay önce

Bi mama izleyelim dedik en heyecanlı yerinde dondu söylenmesine rağmen düzeltmemişsiniz de aq bu ne ne bu !!!!!!!!!


Bars
10 ay önce

Filmin – 5.partta – süre 11:32 den sonra video takılıyor. İzlenmiyor. Film 10 puan üzerinden 7 eder; atak sahneleri süper =)


avalon
12 ay önce

birincisi çok iyi bir film ikincisi beğenmeyen filmin konusunu anlamayanlar için tamam korkunç değil ama insan neden korkmak için film izlesinki korku filmleri çok saçma oluyo bu filmin korku filmi olarak sunulması mama nın görünüşünden ve hayalet olmasından kaynaklı üçüncüsü ben filmi beğendimden üç beş kez daha izledim ama herkezin fikrini söylemeye hakkı var


oğuzhan
1 sene önce

aniden çıktı çok korktum


özer
1 sene önce

Filmi izlicekseniz boş vaktinizde izleyin türünün en iyi örneklerinden değil, ve hiç korkunç değil


adimonemlidegil
1 sene önce

güzel film izlemelisiniz


ekrem 71
1 sene önce

harika bir filmdi izledigime değdi teşekkürlerrr


göçebe.7
1 sene önce

admin tesekkür ederim merakla bekliyordum bu filmi..korku filmi severlere iyi gelecek kalitede


edy
1 sene önce

şahane bir film. kötü eleştirileri anlamıyorum. film gerilimi zirveye taşımış. admin rica edersem 83 ile 90. dakika arasını kontrol edersen, çünkü bu filmi tekrar izlicem şahane bir film


JoseVascencelos
1 sene önce

gece sabaha karşı izlemenizi tavsiye ediyorum. gerilim, korku, dram.. aradığım herşey vardı bu filmde. gayet sürükleyici. türkçe dublajı çıktıktan sonra 1 kere daha izleyebilirim bu filmi. emeğinize sağlık.


JoseVascencelos
1 sene önce

güzeldi.


Serdar TEMURALAY
1 sene önce

harika bir film. gece sabaha karşı izlemenizi tavsiye ediyorum. sürükleyici, gerilim, korku, dram.. tam aradığım bi filmdi. emeğinize sağlık. türkçe dublajı çıktıktan sonra 1 kere daha izlerim.


Sinan
1 sene önce

Süper film ilginç ve güzel bir konusu var ve sonu çok iyidi bence kesinlikle izlenmeli


kubuş
1 sene önce

5. part son 5 dakika ses var görüntü donuk düzeltebirmisiniz


ahmet
1 sene önce

muhteşem ya daha iyisi olamaz


dream
1 sene önce

çok iyi bi korku gerilim tarzı film….bu zamanda nerde böyle film:D yapımcılar kendini çok bozmuş :d


aslım
1 sene önce

zaman kaybı değil, konusu olan guzl bır fılmdı ;)


mert
1 sene önce

filmin fragmanı süper ama benim okumam biraz yavaş gerçekten 9.sınıf öğrencisiyim ama biraz yavaş okuyorum türkçe dublajı çıkarsa izlemek lazım


dilara
1 sene önce

ya ne kadar saçma bir film hiç tavsiye etmem korkunç filan değil 10 üzerinden 3 veriyorum


zafer
1 sene önce

korku filmi sevenlere tavsiye edile bilir


bumukorkunc?
1 sene önce

Sinemada cıktıgı gün izlemiştim Zaman kaybı hayatımdan 1.30 saat caldı.Korksak gerilsek iyiydi


filmkolik
1 sene önce

film 85:20 dakikadan 93. dakikaya kadar bozuk


nightbird
1 sene önce

arkadas pc televizyona bagladim. actim sinema sistemini, kapattim isiklari filmi soluksuz izledim 10 uzerinden 9 korktum yahu……..


Erkan
1 sene önce

Admin efendi admin efendi,

Bu filme nasıl yıldız vermezsiniz üstad. Çok iyi bir film.

izleyin derim


çok film izleyen
1 sene önce

film çok güzeldi iyiki izlemişim mutlaka izleyinnn 10 üzerinden 9 evet 5. parttta bir sıkıntı var ama genede izlenit ben çok begendım ama lilly i niye göturdu o kadın ya :(


chloe
1 sene önce

5. parttaki sorun dışında çok beğendim filmi. emeğinize sağlık.


siz0frena
1 sene önce

ben filmi beğenmedim tabi benim görüşüm :) korkulcak veya gerilcek bi yeri yoktu :D


acımasızgercekler
1 sene önce

bu filmin puanı 7.5 en az oda admin hanerin olsun son zamanlarda yapılan en ii korku filmi


oguz boylu
1 sene önce

çok güzeldi ya ve birazda duygusal..


oguz boylu
1 sene önce

5. partta sorun var sanırım,film ilerlemeye devam ediyor ama görüntü takılıyo(12.dk dan itibaren)


katyme
1 sene önce

film çok güzeldi.. kesinlikle tavsiye ediyorum… admin bu arada 5. part ortasından sonuna kadar bozuk ses ve alt yazı var ama görüntü takılı kalıyor… bilgisayarımla ilgili olabilecek herşeye baktım ama bende sorun görünmüyor


BÜŞRA
1 sene önce

BUNUN TÜRKÇE DUBLAJINI KOYSANA ADMİN


çok film izleyen
1 sene önce

fragmanını izledim çoook begendım vallahı suan vaktım kalmadı gidiom ama yarın bunu izlicem zaten bugun eklenmıs daha tabı türkce dublaj olsajdı daha ıyı olurdu ama :D izleyıp yorum yapıcam:))


birisi
1 sene önce

Yüksek ses ve dev ekran olarak sinemada izledim. Az kalsın altıma ediyordum. Yorum sizin.



Bu Filmleride İzleyebilirsiniz

  • Son Yorumlar

hebele hübele:



Copyright © 2011 - 2013 Hdfilmsitesi.org Kalitenin tek adresi