reklam kapat

.
Facebook Twitter RSS Beslemesi

Oblivion Türkçe Dublaj / Tek Parça 720p HD

Filme Dair Diğer Bilgiler

Filmi sitemize ekleyen: kadir
Filme yapılan yorum sayısı: 86 Yorum
Filmi izleyen sayısı: 367.713 Kişi

Oblivion Türkçe Dublaj / Tek Parça 720p HD Nasıl Buldunuz?


barŞ
1 ay önce

abi allah için bi çok filmi vk seçenepği ile izlenmiyo hata hata beyaz sayfa çıkıyo internette hızlı sıkıntı yok anlamıyom nden


hüseyin
2 ay önce

öncelikle hocam teşekkür ederim böyle güzel bir filmi bize sundugun için ve. film mükemmeldi süperdi harikaydı . konusu karışıktı ve anlaması güçtü ama anlayanlar için süper bir filmdi. mesela bazı arkadaslar kötü yorum atmışlar onlar bu filmi anlamamış olanlar . bn bilim kurgu sevmem ama bu filmi soluksuz izledim ve romantizm , aksiyon , ve bilim kurgunun karışımı olan harkulade bir film bu . yine söylüyorum teşekkürler hocam. DiPNOT : (BU FİLM AKILLILAR İÇİNDİR) ;)


ADEM KARAAL
5 ay önce

şahane bir film tavsiye ederim


feyzullah
5 ay önce

siteniz çok güzel gördüğüm en güzel site ama sitenizdeki filimlerin ses leri çok kısık sebebini bilemiyorum ama ilgilenirseniz sevinirim umarım sitenizi bozmazsınız


alcntrn
5 ay önce

10 üzerinden 6 pek iyi değildi total recall ın aynısıydı


_ruby_
7 ay önce

İzleyiciye ne olduğunu anlamadığım düşünceyi empoze etmeye çalışan bir film.Aksiyon yetersiz,neredeyse 3-4 kişi ile bir çölde çekilen bir film.Sonuna kadar izlemedim.


devlet memuru
7 ay önce

sunu soyliyim öncelikle düşünülmeden izlenecek bir film güzel kıyamet senaryolarından ve farklı bir tarz ve sona sahip…
yalnız filmden sonra hemen tuvalete gittim ve yalnız kaldıgımda aklıma su geldi :))
eger 52 hayattaysa kırmızı saclı hatuna nerede yukarıda mı kaldı yok eger daha onun gibi 40 tane daha varsa sorun suna donuyor..>>> makına baslı basına bır makına olarak tanrı oldugunu sanmakta normal aslında oyle olmasa da cunku>>>> 40 tane aynı bılınclı ınsan yaratmıs oluyor evet o cumlelerı bır makına beynıyle dusunursek haklı cunku onun tanrısı gercekten o oluyo…


çiğdem
7 ay önce

izleyin fena değil.


yasin3449
7 ay önce

harika bir dizi kesinlikle izlenmeli.. emeği geçen herkese teşekkür ederim :)


SeSSiz
7 ay önce

mükemmel bir ilmdi..teşekkürler.


radikal32
8 ay önce

süper bir filim..


Özgür
8 ay önce

Gerçekten etkileyici ve sürükleyici bir film.Başladığından itibaren durdurmadan izliceksiniz eminim.İzlenmesi gereken filmlerden bir tanesi.


elif
8 ay önce

keşke daha önce izleseydim bu filmi çok güzel di


ergül tuncel
8 ay önce

tom gene harikulade film yapmış ve inanın top gun dan sonraki top filmlerden biri gene mükemmellllllll


duygusalseytan
8 ay önce

seli:senin tanrın benim jack
jack: sonun geldi seli
ALLAH tan başka ilah yoktur


abd ery
8 ay önce

güzel


ömer
8 ay önce

mükemmel.


dahola
8 ay önce

harika fim izlemeye değer


Kemal
8 ay önce

Filmi begentim cok acayip hele sonu müthişti izlemeyi tavsiye eterim


ASLI
8 ay önce

harikaydı.çok beğendim…


BURAK
9 ay önce

Filmi senin dışında herkes beğenmiş. Sorun senin zevkinde galiba :)


kadir
9 ay önce

Tek parça teliften dolayı kaldırıldı.


Miror
9 ay önce

Film acilmiyor tek part ta yardimci olurmusunuz


Goker inal
9 ay önce

10/10 veriyorum


şefik yalçınoğlu
9 ay önce

seyretmeyenler kaybederler , muhteşem bir film soluksuz seyirler.


Kenan
9 ay önce

Hocam 720p neden kaldırdınız acaba.


Nuansiyen
9 ay önce

Gerçekten çok iyi , Böyle filmlere bayılıyorum


ateşböceği
9 ay önce

süper bir film vaaaaaavvvvvvvvv


muratgorgen
9 ay önce

super otesı ızlenır


Mert Çelebii
9 ay önce

ciddi ciddi söylüyorum pek film beğenmem asla. ama şu sitede ne kadar film varsa sevdim. ve şu izlediğim film mükemmel. süper bi film elinize kolunuza sağlık


Nihat
9 ay önce

Bu film oscarı hakediyor dostum, bilim kurgunun dibi bu süper.


nomad
10 ay önce

süpppeerrrrrr


kaan
10 ay önce

tek kelimeyle harika


frkn
10 ay önce

gerçekten çok güzel bir film.izlemenizi şiddetle tavsiye ederim


ali19
10 ay önce

genel olarak bilim kurgu sevmem ama bu HARİKA


fatih
10 ay önce

inanılmazın ötesinde bir filim diyebilirim , herkesin izlemesini tavsiye edebilirim :)


Warrior
10 ay önce

Adı üstünde Tom cruise oynuyor


ATAKAN
10 ay önce

ŞU FİLME MUHTEŞEM DİYENIN ZEVKINI BEN YA BÖYLE ZAMAN KAYBI BİR FİLM OLAMAZ


Kadircan
10 ay önce

Ben bu sitede takılırken daha altı bezleniyordu şimdi kocaman oldu ve o gün b gün dür ilk defa yorum atıyorum.
FİLM DEHŞETTİ LAN.


ata
10 ay önce

süper ötesi


barış
10 ay önce

çok deli bi film la izlemeye değecek mükemmel yani


alp
10 ay önce

tek solukta izlediğim süper bir film mükemmel olmuş. Ama keşke anılarındaki gözlüğü kullanmasalarmış;)


Bqqsv
10 ay önce

Müthiş Senaryo. İyi oyunculuk Thron gibi kötü filmden sonra çok iyibir film çekmiş yönetmen.


acu
10 ay önce

720p videolar ölmüş izlenemiyor


ahmet akkoyun
10 ay önce

HARİKASIN ELİNE SAGLIK DA SU REKLAMLAR SİNİR BOZUYOR BİLİYOM O DA SENIN EKMEK PARAN :dd


korogath
11 ay önce

biraz karışık olmasına rağmen gerçekten güzel filmmiş izleyen vakit kaybetmez kesinlikle tavsıye edıyorum sıradan bir film gibi görünüyor ama gercekten guzel izlettiriyor kendini :)


Serhad Okray
11 ay önce

Bilim kurgu seven, aksiyon ve macera isteyen ve romantizm barındıran mükemmel bir film şiddetle tavsiye ederim :)


theower
11 ay önce

kesinlikle ama kesinlikle izleyin ben de ön yargılı başlamıştım filme ama sonradan yıkıldı bu ön yargım. rahatlıkla 10/9.5


Anıl Ö
11 ay önce

2 gün sürse 2 gün izlenir bu film


murat
11 ay önce

MÜKEMMEL BİR FLİM



11 ay önce

mükemmel


Halil Köroğlu
11 ay önce

Morgan Freeman ve Tom Cruise. Gerçekten çok iyi bir film, bilim kurgu ve aksiyon severlerin kesinlikle izlemesini tavsiye ederim.


Aytac
12 ay önce

gercekten mukemmel bir film sakin kotu yorum yapanlara bakmayin kesinlikle izleyin


aydın yılmaz
12 ay önce

güzel flim


murat
12 ay önce

ben bu filmi bilim kurguda ilk 10 sıraya alırım , bide kötü kötü yorum yapmışlar , psikolojimde az değişmedi değil :) 10/9


sezgin3525
12 ay önce

senin sitende filmler cok donuyor gec acılıyor dünya kadar reklem koymuşsun pc reklamları çeksin filmimi o yüzden filmler çok donuyor


LordHasmi
12 ay önce

film bence beklenileni vermiyor


Mehmet
12 ay önce

harika bir film izlenmesi gerek


Mehmet
12 ay önce

Bilim kurgu sevenlerin izlemesini tavsiye ederim. Benim puanım 10/7 ;)


maydemir
12 ay önce

moon tabanlı bir filim psikolojisini biraz daha azaltmışlar ama yinede bir travma yaşatıyor son derece başarılı admin filim kalitesi için teşekkürler


Aydoğan
12 ay önce

süper 6.5 diye bir yorum gördüm zevkler ve renkler tartışılmaz bilim kurgu arıyorsan kralı var aksiyon diyorsan muhteşem kesinlikte türünün en iyilerinden izlenmesi gerek


Mahmut
12 ay önce

Zeki insanların filmi Herkes anlamaz !


şeref
12 ay önce

arkadaşlar gercekten güzel bir film hemde hd kalitesinde emği gecenlere tşk ederim devamını bekliyoruz


kaanefe
12 ay önce

teşekkürler admin güzel paylaşım başarılar


ANONİM
12 ay önce

Film gercekten inanılmaz derecede iyiydi ..
kötü diyen arkadaslar olmuş sanırım onlar filmi dikkatlı takip edemedıklerı ıcın bu kanıya varmıslar . iyi niyetime sığınarak bunu duyorum bi artniyetim yok . fakat bu film ciddi anlamda tek kelimeyle müthiş bi film .
dikkatle izlenilmeli ve kesinlikle tatmin olacaksınız …


Film fena 10 numara
12 ay önce

iii


uzay
12 ay önce

gercekten super bir film herkesin emeyine saglik tsk


neco
12 ay önce

BEN BÖYLE ÇİRKİN BİR FİLM İZLEMEDİM ARKADAŞLAR SAKIN İZLEMEYİN BUNE YAA


Kadir
12 ay önce

mükemmel bir film admin elinize emeğinize sağlık


mete
12 ay önce

admin hızlı ve öfkeli 6 türkçe dublaj ne zaman eklenir


Sitenin Hayranı
12 ay önce

admin çok saol film çok güzel herkese izlemesini tavsiye ederim


faruk
12 ay önce

admin seni tbrk ediyorum ıron man için de aynı çalışmayı beklıyorum tşkler


k.m.paşalı.
12 ay önce

gerçekten filmin ederini söylemek gerekirse 6.5 geçmez


murattı
12 ay önce

süper bi filmdi tşk admin


serdar
12 ay önce

eline sağlık


Serkan
12 ay önce

10 numara güzel bi film :)


Serkan
12 ay önce

Admin vallaha eline sağlık çok iyi olmuş başka sitelerde hep ya sinema çekimi ya da sesi bozuk oluyodu


serence bey
12 ay önce

bu sitede film izlemek gerçekten çok güzel tşkrlr admin


hasmen
12 ay önce

Görsel olarak çok güzel bir film


Görkem
12 ay önce

Admin Gerçekten Yıllardır Bu Siteden Film Takip Ediorum .. Hızlısınız


zaman
12 ay önce

Tom Cruise buadamın filmi olurda kötümü olur. Ayrıca bu sitede film izlemek ayrı bi zevk süper site süper film SAOLUN.:D


mehmet
12 ay önce

mükemmel ötesi bi film hayal sınırlarını zorlamış


volkan
12 ay önce

gg kanka flim :)


fatih
12 ay önce

bunu beklıyodum çok çok saolun


ReLLoG
12 ay önce

Saolun Valla alt yazılısına bakmıstım yazı okucam die filmi takip edemedim :D

Saol HDfilmsitesi :)

Ama Hızlı ve öfkeli 6′nında TR dub unu yuklerseniz Sevinirim


Galip
12 ay önce

Admin vallaha çok hızlısın filmi izliyeceğim şimdi siteni çok seviyorum.



Bu Filmleride İzleyebilirsiniz

  • Son Yorumlar


Film izle, Hd film izle, Tek parça izle

Hdfilmsitesi.org isimli film sitesinde bulunan film, film özetleri, film fragmanları ve diğer tüm videolar çeşitli sosyal paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Sitemiz; vk.com, facebook.com, google.com, youtube.com gibi sitelerde paylaşılan içerikleri yayınlamaktadır.Bu nedenden dolayı hdfilmsitesi.org sitesi hiç bir şekilde yasal hükümlülükle tabi tutulamaz.Telif hakları sahibi iseniz içeriğinizin kaldırılması için iletişim formunu kullanabilirsiniz.


Copyright © 2011 - 2014 Hdfilmsitesi.org kalitenin tek adresi.
film izle