reklam kapat

.
Facebook Twitter RSS Beslemesi

Ekleyen : kadir | Izlenme : 18659 | Yorumlar : 11 Yorum |


Reklamı Geç

Ölü Şuşiler – Dead Sushi Türkçe Dublaj HD Nasıl Buldunuz?


seli
4 ay önce

güleyim mi saçlarımımı yolayım bilemedim… .admincim rica ediyorum şu filmin aksiyon ve korku bölümüne acil müdahale bekliyorum .. :D EYYY JAPON ARKADAŞ SANA SESLENİYORUM SUŞİLERLE ALAKALI SORUNUN NEYSE HEMEN TEDAVİ GÖR GEREKİRSE ÇOCUKLUĞUNA İNSİNLER :P :P :P GERÇİ BU FİLMİ BİR YETİŞKİN YAZMIŞ OLDUĞUNDANDA ŞÜPHELİYİM DE NEYSEEEEEEEEEE :P


kaayahan
5 ay önce

admin böyle flimleri yükleyip zaman kaybı yaşatma bizlere


Berkan
5 ay önce

yapılabilecek en saçma filmlerden birisi


orik 35
6 ay önce

bu bozdu bozdu dahada bozdu çok çok bozdu durmadı bozdu yazan arkadaş beni kopardın pc başında :D


paul
6 ay önce

Sen ne diyon bea değişik


emrullah kır
6 ay önce

bu yorumu sen kendin yazmışsa ,daihisin


selçuk
6 ay önce

bu filmi arkadaşla izliyoduk adam kendini camdan aşağa attı ya izledikten sonra :D


Gökhan
7 ay önce

bi daha suşi yemicem zaten hiç yememiştim igrenc :p


DeliFişek
7 ay önce

Ya Ne Kadar Saçma Bi Film Admin Böyle filmleri Neden Yüklüyorsun Zaman Kaybı Hayatımdan Caldgın Vakitleri Geri Ver :D


fuat
7 ay önce

yahu ne adamsın çeviren arkadaş insa söylerken dili sürçebilir de yazarken şuşi nedir :)) çok güldüm gece gece


volki
7 ay önce

Film başta sanki iyiydi sonra çok bozdu, bayagı bozdu yani öyle böyle değil. inanılmaz bozdu. cok fazla bozdu yani. öyle çok bozdu, önünü alamadık öyle kötü bozdu yani. bozdu, bozdu, bozdu, bir yerden sonra bozmaz diye bekledik, daha da bozdu. artık bozmasın dedik, iyice bozdu. artık inanamadık, bozdu, bozdu gitti yani. “daha nasıl bozulur ya?” dedim, bu kadar daha fazla bozulmaz herhalde dedim ben. ben bi yerde duracak bunun bozulması diye bekledim ama gene bozdu. filmi bıraktım ben de.



Bu Filmleride İzleyebilirsiniz

  • Son Yorumlar

hebele hübele:



Copyright © 2011 - 2013 Hdfilmsitesi.org Kalitenin tek adresi