reklam kapat

.
Facebook Twitter RSS Beslemesi

Ekleyen : admin | Izlenme : 10576 | Yorumlar : 31 Yorum |


Reklamı Geç

Ölüm Yarışı 2 ~ Tek Parça Türkçe Dublaj HD Nasıl Buldunuz?


eren
5 ay önce

film on numara beş yıldız hayayta aksiyon katıyor yalnız diğer arkadaşlarda dedei bende farkettim film yanlış sıralanmış bence 2 1 olacak 3 2 olacak 13 olması lazım ama canlıydı


Enes
9 ay önce

Abi çok saçma ya… 14K denen adam ilk filmde öldü.. Burda tekrar ortaya çıktı.. Ölen adamı diriltmiş bu putperestler :))


deathrace
1 sene önce

mükemmel bir film bayıldım ama keşke bu karışıklık olmasaydı 1 ve 2 karışıklığı ama arkadaşlar dikkat ederseniz 3 luke nin üstüne kurulu yani sorun yok


Deniz
2 sene önce

Bu Death Race 1 2nin baslangıcı fark ettiyseniz yada daha önce 2 yi izlediyseniz hapishanede dövüş yoktu ve para soygunu yoktu 2 de adamın karısını öldürüp içeri atiyorlardı ve İntikam alıyordu hapishaneden kacıp ekleyen arkadas 1 ve 2 yi karistirmis 1 de burada var oradan 1 d izlerseniz bir çok farkı anlarsınız…


mehmet
2 sene önce

kardeşler ilk 2 cisini izleyin sonra 1 öyle flim


caglar
2 sene önce

benim anlamadıgım facebook neden siliyor


Barbobaba
2 sene önce

Geldi geldi :) ve yine hem film hem görüntü harika. Emeklere sağlık admin…


Barbobaba
2 sene önce

Daha önce seyrettiğim filmler ve görüntü kaliteleri harikaydı.Fakat şimdi bu fil açılmadı bir türlü


mehmet
2 sene önce

tacal dogru soyluyosun bu film aslinda ölüm yarişi 1 burda 2 diyor ama tamamen sacma .. cünki burda 14 k diye bi japon çinli war .. halbuki 14 k bu filmin 1 incisinde ölüyor .. birda burdaki filmin 6 ci kısımdaki 4 düncü dkikasina bakin yani filmin sonlarinda yarışmayı yapan kadın yeni hapishane müdürünün dosyansını zenciye gosteriyor dosyadaki yeni müdür de bir bayan yani bu filmin 1 incisindeki hapishane müdürü kadın .. oda ölmüştü yani arkadaslar bu film aslinda ölüm yarişi 1 .. JOHAM STATHOM nun basrolde oynadigi ise ölüm yarişi 2 burda tamamen bir yanlışlik yapmişlar yapımcılar ve yönetmenler … saygılar ….


tuce
2 sene önce

jason statham oynasaydı daha güzel olurdu .p


şehmus
2 sene önce

ölüm yarişı 1 bu olmalıydı ama tam tersi olmuş yinede ikiside güzel


onurk.
2 sene önce

Admın kardesım sıte gayet basarılı ama su tek parca alternatifinde hep premirum video oynatıcılar var. suna bir el atıver . saygılar ..


spartacus
2 sene önce

filmi neden indiremiyorum??


usakli
2 sene önce

siteniz harika günde en az 2-3 flim izliyorum mükemmel denilcek bisi yok bizden para istemediniz icin cok tesekkurler… bütün site calisanlarina kolay gelsin… allaha emanet


ka0s
2 sene önce

bence death race 2 yerine 1. bu olmalıydı 1. de 2. olmalıydı..


bilal
2 sene önce

süper


bilal
2 sene önce

süper ötesi


hakan baba
2 sene önce

Four brothers bu fılmı eklemelısnnnnnn


urlalı
2 sene önce

zaten bu 1, film anlamadıysanız şaşarım 2, filmde frenkeştain den bahsediliyor onun yerine bi başkası getiriliyor 1,side 2,side süper olmuş emeğinize sağlık


Sercan
2 sene önce

Ya Ne Yapım yıLı ne IMDB’si .. Düpedüz SaçmaLık.. FiLMden Daha Çok Zevk aLMak isTeyen Önce buNu sonRa 1′ini izLesin.. Kesin Tavsiyemdir.. fiLMin 1′i bunun devamı şekLinde .. Gereksiz bişey yaPMşLar beNce.. İyi SeyirLer fiLM Gayet GüzeLdi Tabii..


guray
2 sene önce

film süper frankenstein nasıl dğdunu anlatıyor yanı ölüm yarışı nerden geldin fln fln ..


cypper
2 sene önce

arkadaslar admının bir hatası yok yapım yıllarına göre film ters cekılmıs önce 2 sonra 1″ cekılmıs sorun yk yapım yılına bakarsanız anlarsınız evet biraz ters olmus ama öncesini gördugumuz iyi de olmus bnce cok quzel bir film izlemeye deger vakıt kaybı diyen arkadaslar hayatında hiç film izlememiş olmalı bundan bile zevk alamadılarsa süphe ederim onlardan.. herneyse admın tesekkurler filmi paylastıgn ıcın


Utku
2 sene önce

stathamın olduğu 2. bu 1.si olması lazım


osmgns
2 sene önce

DOSTUM FİLMLERİ TERS YAZMIŞSIN BU 1. Sİ JOHAM STATHOM UN OLDUĞU DA 2.Sİ


SeoN
2 sene önce

bence bu film 2 yerine 1 olmalıydı 1 de 2 olmalıydı tam tersi gibi olmus sanki Bu filmi dikkatli takip ederseniz 1 deki olayların yarısı alınmıs yani tekrarlanmıs sadece kişi deiştirmesi yaşanmış.


bertan
2 sene önce

film donması veya yavas yüklenmesi sorunu yasayan arakdaslar ((Advanced SystemCare 4)) şu programı çalıştırmlarını ve film seyretmeden evvel modemi resetlemelerını tavsıye edıyorum beklemeden film seyredilir:))


bertan
2 sene önce

filmden anlayan fazla insan yok demek ben daha seyretmedım ama bu fılmın harika olduğuna emınım çunku basroldeki oyuncunun filmleri hiç kötü olmamıştır:))


galactus
2 sene önce

vakit kaybı


TaCaL
2 sene önce

bu filimde tuhaf olan bişey var. sanki ilk cıkan filimi ikici filimiymiş gibi bilmemm siz ne dusunuyosunuz ???


alix
2 sene önce

1 i kadar başarılı bi film


cypper
2 sene önce

böle bir film içn bu kadr düşük bir imbd puanı olmnasının sebbi nedir



Bu Filmleride İzleyebilirsiniz

  • Son Yorumlar


Copyright © 2011 - 2013 Hdfilmsitesi.org Kalitenin tek adresi