reklam kapat

.
Facebook Twitter RSS Beslemesi

Ekleyen : admin | Izlenme : 2945 | Yorumlar : 18 Yorum |


Reklamı Geç

öTeki Taraf Filmini ~ Türkçe Dublaj Tek Parça Nasıl Buldunuz?


keedi
9 ay önce

canavar mı?
gerçekçi mi?
dostum hatında kaç tane canavar gördün ki sen ?


sadrazam
2 sene önce

ben böyle bır sacma film ızlemedım boş vaktiniz var ve dünyada tek bu film varsa bile izlemeyin gidin toprak ile uğraşın. 10/-10


volkan
3 sene önce

cok sacma bır fılm olmuss bu zamnada boyle sacma fılmlr nasıl yapılıyo anlamıyorumm ormanalr dınazorlarr senaryo hepsıı cok sacmaa


TurboRider
3 sene önce

Hoş bir film özellilkle film müziklerne bittim :D senaryo iğrenç olmuş ya tebrik etmek lazım yazanı bu kadar rezil bir senaryoyu yazmayı başardığı için sıkılarak gülmek isteyenlere şiddetle tavsiye ederim ADMIN ellerinize sağlık


friendly
3 sene önce

guzeldı ama sonunda donebıldıler mı orası tam bellı olmadı bıde canavar arkalarındaydı oda gelmiş olabılır dıye düşünüyorum genede guzel bı flım dı:


murad
3 sene önce

super kelimesi hic kalir sizin yanizda


ilker
3 sene önce

filmdeki canavarları gerçekci yapamamıslar ama güzeldi


murat
3 sene önce

güzel film tavsiye ederim


WryuSs
3 sene önce

admin bütün flimlere bedava indirme sistemi kurarmısın… teşekkürler


SeRKaY
3 sene önce

benim kendi kanatim çok mükemmel bir film olmamakla beraber kötüde değil 10 üzerinden 6 veriyorum


firari
3 sene önce

ellerinize saglık cok sagolunnnn


yunis
3 sene önce

Elinize sağlık. Çok güzel bir film herkese tavsiye ederim


kaan
3 sene önce

iğrenç ötesi bi film 2011 yılında hala daha böyle saçma sapan film yapılıyorya şaşılacak birşey yeminle


harun81
3 sene önce

teşekürler


kodes
3 sene önce

admin Prey-Av | Kurban (Türkçe Dublajlı) filmini neden koymazsın siteye en kısa zamanda bu eksıklıgını tamamlamanı ıstıyorum iyi bak kendıne


yasin
3 sene önce

tmm saol denicem


yasin
3 sene önce

admin 1.partta 13 dk sonra ses kayması var ilgilenirsen sevinirim



Bu Filmleride İzleyebilirsiniz

  • Son Yorumlar


Copyright © 2011 - 2013 Hdfilmsitesi.org Kalitenin tek adresi