reklam kapat

.
Facebook Twitter RSS Beslemesi

Şirinler 2011 Filmini izle ~ TR Altyazılı Tek Parça

Filme Dair Diğer Bilgiler

Filmi sitemize ekleyen: admin
Filme yapılan yorum sayısı: 35 Yorum
Filmi izleyen sayısı: 14.235 Kişi

Şirinler 2011 Filmini izle ~ TR Altyazılı Tek Parça Nasıl Buldunuz?


sude
1 sene önce

katılıyorum açılmıyo


kamil
1 sene önce

neden açılmıyo admin ?


sude
3 sene önce

neden açılmıyo yaa


eda
3 sene önce

admin ellerine sağlık gerçekten… bi de bişey rica etcektim tabi mümkünse. bazı animasyonlar mesela darkwing duck gibi walt disney ördek serilerini ekleme şansın varmı acaba? bir animasyon hayranı olarak rica ediyorum eğer dikkate alırsanız çok memnun olurum


Melike
3 sene önce

Hem altyazılı hemde kalitesi bu kadar güzel gerçekten çok teşekkür ederim,hangi filmi arasam adam gibi olanını burada buluyorum
çok çok teşekkürler. =)


GereqSiz1i
3 sene önce

O kadar abartmayın beyler internet hızınız ve pc nizle alakalı şeylerdir. Vizyondaki film olarak dülünün çekim gayet başarılı ve güzel bi paylaşım olmuş teşekkürler.


burhan
3 sene önce

teşekkür ederizzz…


eSin
3 sene önce

sabırsızlıkla bekliyorummm


şahin
3 sene önce

admin türkçe dublajı çıkmış bak istersen.


yiqit
3 sene önce

süper ya alternatif 2 den seyrettim tesekkurler admin


buğra
3 sene önce

bazı kişilerde açılmıyor çünkü bu film explorer da sorun yaratıyor opera yada google charom dan girmeyi deneyin denedim


ben
3 sene önce

açılmıyo


hamit
3 sene önce

niy ebes kere en az yazmam gerek bakmak icin


hamit
3 sene önce

iyimi acaba


canan
3 sene önce

acmiyo 2-3 dakalik biwey ya ben filmi izlmek isdiyorummmmmmmmmmmmmm


Yasin
3 sene önce

Film beklediğim kadar ağam şaham değilmiş. Filmin tek cazibesi çocukluğumuzun şirinlerinin günümüze uyarlanması.


aybike
3 sene önce

süperdiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii….


aybike
3 sene önce

ikinci part açılmıyor


psikopat48
3 sene önce

super diorum baska bişi demiorum okeytooo


Beaugosse
3 sene önce

çekimler kötü diyen arkadaşlara bu nasıl bir mantık demek istiyorum ya daha sinemada bu film buna şükredin 1 ay bekleyin sonra goruntu hakkında yorum yapın…


PyRRHoN
3 sene önce

size tavsyiem DVD çıkınca izleyin


WoL66
3 sene önce

filmi hevesle açtım ama admin çekimler kötü siteye yakışmamış :) neyse orjinali bekliorum ..


WoL66
3 sene önce

Düşünceleriniz…


mert12098
3 sene önce

açıldı ama çekimler çok kötü tavsiye etmem


mert12098
3 sene önce

nezamana düzelir


mert12098
3 sene önce

açılmıyo



Bu Filmleride İzleyebilirsiniz

  • Son Yorumlar

Film izle, Hd film izle, Tek parça izle

Hdfilmsitesi.org isimli film sitesinde bulunan film, film özetleri, film fragmanları ve diğer tüm videolar çeşitli sosyal paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Sitemiz; vk.com, facebook.com, google.com, youtube.com gibi sitelerde paylaşılan içerikleri yayınlamaktadır.Bu nedenden dolayı hdfilmsitesi.org sitesi hiç bir şekilde yasal hükümlülükle tabi tutulamaz.Telif hakları sahibi iseniz içeriğinizin kaldırılması için iletişim formunu kullanabilirsiniz.


Copyright © 2011 - 2014 Hdfilmsitesi.org kalitenin tek adresi.
film izle