reklam kapat

.
Facebook Twitter RSS Beslemesi

Solomon Kane Filmi ~ Türkçe Dublaj HD

Filme Dair Diğer Bilgiler

Filmi sitemize ekleyen: admin
Filme yapılan yorum sayısı: 24 Yorum
Filmi izleyen sayısı: 95.121 Kişi

Solomon Kane Filmi ~ Türkçe Dublaj HD Nasıl Buldunuz?


HaaKn
9 ay önce

bu fılme Bayılıyorum en az 3-4 sefer ızldm :)


hellboy
9 ay önce

savaş sahnelerini fantastik kurguyla arayan arkadaşlar mutlaka izlemenizi tavsiye ederim gecerli film :)


izmirli
10 ay önce

beyendim tesekkürler


admin
12 ay önce

Hangi tarayıcıda bu sorunu yaşıyorsunuz? ayrıca windows sisteminiz kaç? (xp, 7 , 8) Bu bilgileride paylaşırsanız daha sağlıklı kontrol edebiliriz. Bizim kontrollerimize göre bir sorun gözükmüyor.


faruk
12 ay önce

admin reklam geliyor reklami gec tuusuna basiyorsun yeni reklam geliyor ve orada takili kaliyor izliyemiyorsun


FST
12 ay önce

2. si daha iyi olacaktır, yapım ekibinde ve oyuncularda biraz amatörlük var, kurguda da noksanlıklar var ama bu tür filmlerin 2. serisi daha iyi oluyor.


faruk
12 ay önce

arkadaslar admin bu aralar reklam geliyor ve öyle kaliyor yani reklam gecmiyor. filim seyredilemiyor sinema modu tusunabasiyorsun bos ekran


Umutt
12 ay önce

Güzel filmdi. Hollywood yapımı olsaydı yüzüklerin efendisiyle başa baş gidebilirdi.


yiğit
12 ay önce

fim çok güzel olmuş tabi filmi anlayana kurgusu guzel macera severler için iyi kısaca film guzel izlenmesi gerekir sadece anlamadığım 2
şey var 2,si cıkacakmı , şeytan oldumu kaldımı noldu


haktanır
12 ay önce

çok kötü değil, izlemeye değer bir film.
Admin Evelyn (çocuklarım için-2002) filmini bulabilirmisiniz?


Müptela
12 ay önce

Bu film arkadaşlarında dediği gibi romandan uyarlanmıştır oyunu bile vardır hatta oyunu süperdi


ww
12 ay önce

Ne izlediğinizi bilmiyrsunuz, nasıl geçer o kadar zaman boşa? sepeb sizden başkasından değil.


burak
12 ay önce

gerçekten bu filmi beğenmeyenin zevki kıt tır diyeilirim. boş boş yorumlara kulak aldırmayın çok başaralı bir film en az 10/7.5 eder. en buyuk uzuntum 2. filmi olmayışı. van helsing lord of the rings tarzı başarılı bir film istiyorsanız izleyin


madmax
12 ay önce

piyasada o kadar çok rezil film varki bu film onların yanında oskar alır , izleyin güzel


ferhatt
12 ay önce

güzel film beyler van helsing gibi aynı


Nadir Özsarıoğlu
12 ay önce

Admin kardeşim siten çok güzel sağol varolda. bari arka temadaki reklamı kaldır güzel kardeşim ya :( vallahi siteden soğudum . lütfen eski haline getir.


davut
12 ay önce

bunun romanı da var romanı özet geçmişler filme tam olarak uyarlasalar yüzüklerin efendisi filmi kadar ses getirir


ibrahim
12 ay önce

ozaman izlemeseydin eşşek değilsin ya


ahmet21
12 ay önce

bazı mallar filmden anlamıyor çok güzel bir film izleyin bence zaman kaybı değil


..
12 ay önce

izledim ve 104 dk boşa gitti


seyita
2 sene önce

bence gayet iyi olmuş kurgu güzel filmin sonu açık bırakmışlar 2.seri çıkabilir
güzel film izlenebilir :)


boxeur
2 sene önce

güzel bir fantastik hikaye.sürükleyici bir öyküsü var.
izlemenizi tavsiye ederim.


_gC_
3 sene önce

Malkoçoğlu’nun değişik bi versiyonu gibi. IMDB’den 6.2 almış olması şaşırtıcı. Dinselliği ön plana çıkardıklarından mı acaba bu abartılı puanı bilemiycem. Ben tavsiye etmiyorum açıkçası.


s1lv3r
3 sene önce

makyaj güzel ama senaryo berbat kurgu kötü izlenebilirmi derseniz zevke bağlı beğenende olabilir …



Bu Filmleride İzleyebilirsiniz

  • Son Yorumlar


Film izle, Hd film izle, Tek parça izle

Hdfilmsitesi.org isimli film sitesinde bulunan film, film özetleri, film fragmanları ve diğer tüm videolar çeşitli sosyal paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Sitemiz; vk.com, facebook.com, google.com, youtube.com gibi sitelerde paylaşılan içerikleri yayınlamaktadır.Bu nedenden dolayı hdfilmsitesi.org sitesi hiç bir şekilde yasal hükümlülükle tabi tutulamaz.Telif hakları sahibi iseniz içeriğinizin kaldırılması için iletişim formunu kullanabilirsiniz.


Copyright © 2011 - 2014 Hdfilmsitesi.org kalitenin tek adresi.
film izle