reklam kapat

.
Facebook Twitter RSS Beslemesi

The Tourist – Turist Filmi izle (Türkçe Dublaj)

The Tourist - Turist i izle (Türkçe Dublaj)IMDB Puanı : 5.9/10
Sinemalar Puanı: 7.6/10
Yapım Yılı ve Ülke : 2010 – ABD
Gösterim Tarihi : 10 Aralık 2010
Türü: Aksiyon, Gizem, Macera
Yönetmeni: Florian Henckel von Donnersmarck
Oyuncular: Johnny Depp, Angelina Jolie, Paul Bettany, Rufus Sewell, Raoul Bova, Timothy Dalton, Steven Robertson, Ralf Moeller, Clément Sibony, Daniele Pecci, Steven Berkoff, Alessio Boni, Christian De Sica, François Vincentelli, Jean-marie Lamour
Senaristi: Christopher McQuarrie, Jeffrey Nachmanoff
Senaristi (Kitap): Jérôme Salle
Yapımcı: Roger Birnbaum, Jonathan Glickman, Tim Headington
Görüntü Yönetmenii: John Seale
Müzik: Gabriel Yared
Süresi : 104 DK
Bilgisi : Frank Taylor (Johnny Depp) bir ilişkiden çıkmış ve ilişkinin yıkıntılarından kurtulmak için İtalya’ya “Turist” olarak tatile gider. Venedik şehrinde Elise (Angelina Jolie) ile tanışır. İlk başlarda herşey tesadüf eseri tanışma gibi gözükür.Elise güzel olduğu kadar gizem doludur. Taylor bunun sıradan bir tanışma olduğunu anlar ama artık çok geçtir çünkü kendini istemediği olayların içinde bulur…

Fragman

Vkontakte

Otomatik Geçiş

Not: Bu Alternatifde Partlar arası geçiş otomatiktir.Yapmanız gereken tek şey Play tuşuna basmak ve filmi izlemek…

Partlı Sistem







Filme Dair Diğer Bilgiler

Filmi sitemize ekleyen: admin
Filme yapılan yorum sayısı: 29 Yorum
Filmi izleyen sayısı: 24.029 Kişi

The Tourist – Turist Filmi izle (Türkçe Dublaj) Nasıl Buldunuz?


Kaan ilaslan
1 sene önce

Sayenizde sağar oldum teşekkür ederim :)


mahoni
1 sene önce

adminnnnnnnnnnnnn çin falı türkçe dublajjjj gelmeyecekmi inat ettim altyazısını izlemiiiyyyooorrruuummmmmmmmmmm :)))


mahoni
1 sene önce

güzel filmmmmm


ali sakaryalı
2 sene önce

güzel bir film.Ayrıca site harika.


rabia
2 sene önce

5.partta sorun var sanırım,açılmıyor


xdf
3 sene önce

güzel film. izlenmeli :)


harun özdemir
3 sene önce

Çok hoşuma gitti eğlenceli bi filmmm


rami
3 sene önce

fim pek iyi degil,ben johnny depp hayrani oldugum icin izledim,emegi gecen herkese ,ayrica siteye tesekkurler.


osman
3 sene önce

ilk part ta ses kayması var. diğer partlar normal.


jetaime
3 sene önce

Film süper ya xD


asil
3 sene önce

YORUM YAPMAYI SEVEN BİRİ DEGİLİM AMA KESİNLİKLE GÜZELDİ… VAKİT KAYBI DEGİL..


rftergın
3 sene önce

sesı hıc duyulmuyor bu guzelım fılmın bır anlamıda kalmamıs oluyor lutfen dıkkat edelım.bır uye kaybettınız tabıkı bu sızın ıcın onemlıyse…..


mtlaks
3 sene önce

bakalım


hevesmikaldı
3 sene önce

çok başarılı bir site yeni flimlerinizi bekliyoz bay admin….


demet
3 sene önce

yaaaaaa film çok güzel alexandr gibi sevgilim başka bişe istemem


sinem
3 sene önce

ilk başlarda böyle bi şaşıtmaca oynadıklarının farkına varmıştım.. amaç büyük kalenin yıkılmasıydı ve sonunana kadar başarılıydılar.. güzel kurgulama.. sistemde gayet başarılı hiç aksama olmadan izledim teşekkürler.


izzmmrr
3 sene önce

çok güzel bi filmdi şiddetle öneririm :) site harika admin teşekkrlr


izzmmrr
3 sene önce

film çok güzel…izlemenizi öneririm. admin site harika.. tesekkürler


Selçuk
3 sene önce

Filmi gerçekten çok beğendim.
Çok fazla aksiyon olmamasına rağmen sürükleyici bir film. İzlenmeye kesinlikle değer… Yayımlayan ekibe de teşekkürlerimi sunarım…


mehmet
3 sene önce

reklamı bi kapayabilsem fikirlerimi diyecemde sinir oldum şu anda :(


oceanraise
3 sene önce

bu film sanırım güzel bi şey….


halil
3 sene önce

diğer sitelerle karşılaştırdığımda kusursuza en yakın sizin siteniz touristi sonuna kadar sizde seyredebildim teşekkür ederim.


isim vermek istemiyom
3 sene önce

çok güzel bi site olmuş gerçekten görüşlerimde ciddiyim bütün filmler açılıyor gördüğüm en kaliteli film sitesi diyebilirim


benimbennn
3 sene önce

film umduğum kadar çıkmadı ama emeği geçenlere teşekkürler.


başak
3 sene önce

pardon partlı da açılmıyo fakat tek parça izle seçeneğinde açılıyo.


başak
3 sene önce

son part açılmadı.


e-b
3 sene önce

güzel bi site emeği geçnlere teşekkürler.


-_-
4 sene önce

öncelikle filmlerin açıldığı ve düzgün çalıştıkları için tşk ederim. düzgün bi siteniz var bu yolda devam edin. filmde harika bu arada



Bu Filmleride İzleyebilirsiniz

  • Son Yorumlar

Film izle, Hd film izle, Tek parça izle

Hdfilmsitesi.org isimli film sitesinde bulunan film, film özetleri, film fragmanları ve diğer tüm videolar çeşitli sosyal paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Sitemiz; vk.com, facebook.com, google.com, youtube.com gibi sitelerde paylaşılan içerikleri yayınlamaktadır.Bu nedenden dolayı hdfilmsitesi.org sitesi hiç bir şekilde yasal hükümlülükle tabi tutulamaz.Telif hakları sahibi iseniz içeriğinizin kaldırılması için iletişim formunu kullanabilirsiniz.


Copyright © 2011 - 2014 Hdfilmsitesi.org kalitenin tek adresi.
film izle