reklam kapat

.
Facebook Twitter RSS Beslemesi

Zombieland Filmini izle ~ Türkçe Dublaj Tek Parça HD

ZombielandIMDB Puanı: 7.8/10
Hdfilmsitesi.org Puanı: 7.8/10
Yapım Yılı – Ülke: 2009 – ABD
Gösterim Tarihi: 25 Aralık 2009
Türü: Aksiyon, Macera, Gerilim, Komedi
Yönetmenii: Ruben Fleischer
Oyuncuları: Abigail Breslin,Amber Heard,Emma Stone,Woody Harrelson,Bill Murray
Senaristi: Rhett Reese, Paul Wernick
Süresi : 85 Dakika
Bilgisi : Dünya büyük bir değişim geçirmiş ve insan nesli tükenmek üzeredir. Hastalığın yayılması sonucu bir çok insan ölmüş yada Zombiye dönüşmüştür. Bir grup hayatta kalan insan ise yaşam mücadelesi vermektedir. Bu yaşam mücadelesinde insanların kime güveneceği çok önemlidir.
NOT:FİLM YENİLENMİŞTİR. İYİ SEYİRLER DİLERİZ.

Fragman

1

2

3

4

5

Rus. Seçeneği

VK Tek Parça

Filme Dair Diğer Bilgiler

Filmi sitemize ekleyen: admin
Filme yapılan yorum sayısı: 90 Yorum
Filmi izleyen sayısı: 63.701 Kişi

Zombieland Filmini izle ~ Türkçe Dublaj Tek Parça HD Nasıl Buldunuz?


acar
3 hafta önce

bu filme kötü diyenler filmi izlemiş olamaz . film 10 numara bence 3 defa izledim artık ezberledim diye izlemiyorum :D


can
6 ay önce

güzel bi filmdi yinede


seko
10 ay önce

film kotu degil ama 7,8 i haketmedigini düşünüyorum komik mi derseniz gozlerinizden yaşlar gelene kadar güldürmüyo…


Clint Eastwood
11 ay önce

bence izleyiciye kendini iyi hissettiren mutlu sondur ve bu filmde vardı tvinks işi ne kadar saçma olsada izlemeye değer.


bayram
11 ay önce

bencede güzel değil 7.8 imd ise amerikan filimlerinin çoğuna bakın hep ı.m.d notu yüksek ama çoğu vasat filimler


mutlu
11 ay önce

bu nasıl film böyle çok kötü


efe
11 ay önce

neden büyük ekran olmuyoo buu


KaaN
11 ay önce

Çok güzel film izlemenizi tavsiye ederim filmden sonra bizim ülkemizdede olsa nasıl olur acaba dedm :D


Hasan
11 ay önce

Bir filmin içinde komedi unsuru varsa, istediği kadar alt kategorilere sahip olsun, o film komedi bölümünde sergilenir. Bu filmi macera-aksiyon bölümüne koymak tamamen hatadır. Biz mi öğretelim bu saatten sonra bu işleri size?


miecraft
11 ay önce

bence iyi komik korku yok ama güzel


tahsin
11 ay önce

tam anlmıyla zaman kaybı ben izledim siz izlemeyin arkadaşlar


ahmet eren cebeci
11 ay önce

manyak film


hk
11 ay önce

imdb inception 7.9, bu film 7.8 ama adam hala vakit kaybı diyor. Sanki microsoftun ceosu da vakti çok kıymetli işsizin.


Elnur Ismayilzadə
11 ay önce

guzel
iyibir film


aduket
11 ay önce

ben bu kadar yüksek harcamalarin yapldigi ve böylesine sacma bir film izlemedim…. tipik amerikan filmi


İsmail
11 ay önce

Güzel film aslında cokta gerilim korku gibi seyler az mevcut filmde.


Mesut ishakoğlu
11 ay önce

Harika bir film aynı zamanda da güzel bir yapım


ozan
11 ay önce

güzel oldukça komik ben beğendim ve eğlendim açıkçası izlerken


muhammed123
11 ay önce

Harika bir film


nazif
11 ay önce

zaman kaybı dostlar ama gene de emeğe saygı…


erman dayı
11 ay önce

güzel diyen arkadaşlara saygısızlık olmaz dimi bebe filimi bu komik mi hayır korkumu hayır zaman kaybımı eeeeeevvveeeeet


Hakan
11 ay önce

dünyayı zombiler ele geçircek ve kızlar arabamı sılahlarımı alıp benı olume bırakacaklar ben hala onları kurtarmaya calısacam :D


emma stone bağımlısı
11 ay önce

abi harika bişeydi zaten emmanın oynaması benim için yeterliydi ama cidden harikaydı


Carlos
11 ay önce

10 nuMARA bı Fılım Tavsiye ederım


ooooooo
11 ay önce

süper film herkese tafsiye edrim


ahmet
12 ay önce

aynen hacı yha bayatladılar artık


Sezko
12 ay önce

Tam bir zaman kaybı. Hayatımdan bir buçuk saat çalındı:))Edirneden Karsa ne kadar zombi varsa:)))


musa
12 ay önce

aga sen makarnaya baharat yerine hangi otu atıyorsun bizede söle bende uçmak istiyorum bu kafa anca morfinle olur :D


mertcan
12 ay önce

güzel bir zombi filmiydi


Albert
12 ay önce

Zaman kaybı


KamiL
12 ay önce

Bu fılme harcanan malıyete yazık .


Fatih
12 ay önce

gerçekten güzel bir film izlenmeyi hakediyor hem komik bir film hem arada korkutuyor hem de sürükleyici :) izleyin derim


mustafa
12 ay önce

şu ana kadar izlediğim tüm zombi filimlerinden güzel deşet jar ezdıriii


dony darko
12 ay önce

filme yorum yapsaydınız daha iyi olurdu .. güzel film tavsıye ederim ….


kadir
12 ay önce

TTNET yüzünden izliyemedim


sonat
12 ay önce

film çok iyiydi yaa gözümü kırpmadan izledim bide roller coster sahnesini yaşamayı çok isterdim :D


cem
12 ay önce

bu ara yeni filmlerle süper gidiyosun admin ellerine saglık devamlarını bekliyoruz özellikle aksiyon filmlerin :DD:


ceyhun
12 ay önce

sadece bu siteden film izliyorum ama artık değiştirmeye karar vermeye başlıyorum bu nedir ya eski filmleri ısıtıp ısıtıp önümüze koyuyorsunuz


mehmet
12 ay önce

Admin rica etsek eski kovboy filmleri Clint Estwood Lee van cleef filmlerini ekler misin


Doqus
12 ay önce

film Güzeldi , kurallarda :D


yusuf
12 ay önce

film komedi uzerine yalniz 10 numara film tavsiye ederim


Rahmetli
12 ay önce

Yemek yerken yemenizi tavsiye etmiyorum. Hele sabahın 3 buçuğunda emek emek yaptığınız makarnayı yerken hiç. Zar zor yedim yav :)) Film güzel


burhan karatay
12 ay önce

abi izlediğim en süper filmlerden bir tanesi ya abi sıkılmadan izledim düşenbiliyor musunuz yemin ediyorum böyle ne diyim dka bi dklara bakıyorum abi bu film bitmesin lütfen bitmesin die die filmi bitrdim :) aman allahım yok öyle bir şey ya 10/7 değilde 10/9 yüzde yüz hak ediyor be abi offf keşke yüz bölümü olsa gene izlerim bu gece yatmam izlerim : ))) Ama Bi Saçma Yeri VAR gereksiz bir macera ordan oraya bir şey anlamıyorsun ondan 1 puanı kırdım yoksa 10 üzerinden 10 :D


Memleket-antep
12 ay önce

Yani filmi izlicem ama 10 kişide 1 kişi kötü diyorsa O 1 kişi cidden grzkl Sanırım :) neyse izliyeyim :))


halil
12 ay önce

iyi bir film thor 2


serkan
12 ay önce

merwe bu yorumu yazdıktan sonra ewlendı coluga cocuga karıstı mutlu bır yuva kurdu darısı basınıza :D bu arada fılm bır harıka mıllet ;)


coskunpeksenel
12 ay önce

ya thor 2 ne zaman yüklenecek :(


cem
1 sene önce

izledigim en guzel zombi filmi :D ama şaka bı yana zombi filmi komedi demişler orjinal gercekge baglı zombı fılmlerınde ben bu kadar gercekcılık gormedım cok basarılı bir film teması olsun zombilerin kendi olsun keşke serinin 2. gelse :S izleyin terddütsüz izleyin…. !!!


Volkan
1 sene önce

çok iyi … izlenebilcek filmlerden biri … :) ( Yumruğumun şiddetinimi ölçmeye çalışıyorsun ? ) :D


hamsilerinefendisi
1 sene önce

Rahat bırakın ulan merveyi.. Dağılın ulenn Döverim hepinizi döverim.


Enid
1 sene önce

MERVE :D


umut
1 sene önce

admin şu ahlaksız reklamları kaldır yaa


merve married me
1 sene önce

Merve Kamil dedinya işte beni benden aldın evlen benimle
Gsm:0 53x 57x 8x 8x


cengiz
1 sene önce

Çok güzel bir film izleyin pişman olmazsınız :)


bora
1 sene önce

merveye katılıyorum


merve
1 sene önce

neresi saçma be grzk konusu zombi işte allahım ya saçmaysa izlemeseydin kamile bak yhaa


ibrahim
2 sene önce

çok saçma bi film konusu yok sonuda zatn içler acısı zamn kaybı


çamur erkan
2 sene önce

film mükemmel, çok keyif aldım izlerken, masraftan kaçınılmamış


BURAK TOPRAK
2 sene önce

Güzel filimdi sırf Emma Stone oynadıgı için izledim.


umut
2 sene önce

çok güzel bir filmdi
teşekkürler admin


mehmetbakubala
2 sene önce

film gerçekten çalışıyor


ibrahim
2 sene önce

acılmyıor


Olcay
2 sene önce

Çok güzel


murat.headshot
2 sene önce

cok güzeldi Böyle filmler kolay kolay gelmez :)


Murder
2 sene önce

Şu yüzük düşürüp adamı kandırma sahnesi hariç ( Shade , 2003 yapımı film sahnesi ) güzel eğlenceli bir film


papagan
2 sene önce

otomatik geçiş neden açılmıyo


ilhan
3 sene önce

Fİlm keyifli ve eğlenceliydi. 10/7 bence. sıkıcı değil.


Komeedi
3 sene önce

Kanka bill i vurdupu an geberdim .d


koray
3 sene önce

Harika, eğlenceli, çok güzel bir film. Benim gibi korku filmi sevmeyenlerin bile rahatlıkla izleyeceği keyifli bir film. Admin ellerine sağlık, yine süper iş yapmışsın. ;)


Hakan MUTLU
3 sene önce

Son derece hareketli,keyifli ve eğlenceli bir zombi filmi.
Bill Murray sürprizide harika!
Bence seyredilmeli.


ugur
3 sene önce

serdar mükemmel bir film kaç kez izledim doyamadım sen eleştiri yapmadan önce türkçeyi öğren :D


moses42
3 sene önce

eğlenceli ;)))


serdar
3 sene önce

izledigim en dandik bir filim diyebilirim


Vendetta
3 sene önce

Kısa ama çok güzel bi film :)


fırat
3 sene önce

sıkılmak yok bu filmde


kadir
3 sene önce

filmin sonundaki müzik ne acaba? ??????????


cem
3 sene önce

açmayın ya çok dandik bir film. yarısında kapadım.


alkan
3 sene önce

çok güzel bi film ekleyenlerin eline sağlık :)


atilla
3 sene önce

filmin adi zombieland “The Oxford Murders” in ne alakası var yapmayın böyle şeyler ya


taner
3 sene önce

güzel diiiiiiii


bahadır
3 sene önce

zombilerin şafaınıda izleyin beyler bayanlar


güngör
3 sene önce

Güzeldi,,,


serhatesmer
3 sene önce

part 1 sorunlu açılmıyor


mert
3 sene önce

süper


Mehmet
3 sene önce

Güzel ßir Film izlenmeye Deger.


sentello
3 sene önce

çok güzel bir film :)


sinan
3 sene önce

“Filmin Diğer Adı: The Oxford Murders” yine bi hata olmuş sanırım :)


kemal
3 sene önce

GÜZEL FİLM


KARANLIK
3 sene önce

eğlenceli……


Joker
3 sene önce

Çok keyifli bi film.



Bu Filmleride İzleyebilirsiniz

  • Son Yorumlar

Film izle, Hd film izle, Tek parça izle

Hdfilmsitesi.org isimli film sitesinde bulunan film, film özetleri, film fragmanları ve diğer tüm videolar çeşitli sosyal paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Sitemiz; vk.com, facebook.com, google.com, youtube.com gibi sitelerde paylaşılan içerikleri yayınlamaktadır.Bu nedenden dolayı hdfilmsitesi.org sitesi hiç bir şekilde yasal hükümlülükle tabi tutulamaz.Telif hakları sahibi iseniz içeriğinizin kaldırılması için iletişim formunu kullanabilirsiniz.


Copyright © 2011 - 2014 Hdfilmsitesi.org kalitenin tek adresi.
film izle