reklam kapat

.
Facebook Twitter RSS Beslemesi

Zombilerin Şafağı Filmi izle (Türkçe Dublaj)

Filme Dair Diğer Bilgiler

Filmi sitemize ekleyen: admin
Filme yapılan yorum sayısı: 39 Yorum
Filmi izleyen sayısı: 15.777 Kişi

Zombilerin Şafağı Filmi izle (Türkçe Dublaj) Nasıl Buldunuz?


filmseverlerdernegi
3 ay önce

dandik bir çalışma olmus her neyse asıl sorun neden 720p yok ?


mustafa
4 ay önce

Saçma diyenler asıl saçmalayanlar… Sinema sanatı illa tutarlı ve gerçekçi mi olacak? İyi film


Tarık
7 ay önce

Muhteşem bir film güldürüyo yani zombi severler izlesin bence ama öyle heycan aksiyon beklemeyin diğer filmler gibi komedi filmi ama izlenmeye değer şahsen bittiğine üzüldüm :)


sinan
8 ay önce

saçma bir film kesinlikle izlemeyin zaman kaybı bende yorumlara aldandımda izledim eğer gerçekten zombi filmi izlemek istiyorsanız dünya savaşı z ve ben efsaneyim bu iki filmi öneririm yada the walking dead bu bir dizidir ama izlemenizi kesinlikle tavsiye edrim


Su kaya
8 ay önce

Emege saygı ama bu ne rezalet bir filmdi The Walking Dead izleyen bunun yüzüne bakmaz abi sezon finali oldu diye izliyim dedim belki güzeldir diye ama Tam Bir Zaman KAYBI


tarkan
9 ay önce

arkadaşlar baktığım yaklaşık 300 tane film var hep sinin altın da zaman kaybı saçma gibi yazılar yazıyor sizin işiniz gücünüz yok mu ya bedava film sitesi bulmuşunuz hemde bedava birde takılmadan izliyoruz en güzl filmlere bile böyle yorumlar yapılıyor beğenmiyorsanız başka siteye gidin ameleler


mehmet
9 ay önce

kesinlikle izlemeyin. yorumlara aldanmayaın. rezalet. ve espriler cok kotu.


Hayfans
10 ay önce

SSSSSSüper bir film güzel özelliklede sonu çok süper:):):):):):)))):9..x:D:D


ismail
10 ay önce

kap şukuyu


murat
11 ay önce

sen ne diyosun


Deryanur
11 ay önce

sonu cok guzeldi


filiz
12 ay önce

süper ib filimdi


şükrü
1 sene önce

film gayet güzel ve komik :D


oğuzhan
1 sene önce

çok saçma sapan bi film di vakit kaybı iğrenç vaktimi boşa verdim:SSS


emre
1 sene önce

hic bir yerind korkmadım ancak admamın karnını yardıkları sahne igrencdi


emre
1 sene önce

bu film bir harika


metin
1 sene önce

komedi korku türü olarak güzel bi film ama içinde dram olmasa daha iyi olmazmı.


kardelen
2 sene önce

kokuşmuşlar ahah abi süper.


ali199506
2 sene önce

helal size site süper sınıftaki herkese söyledim herkes burdan izliyor :)


ali199506
2 sene önce

admin film açılmıyor part 1 açılmıyor :(


ÇılgınTürk
3 sene önce

hehehehehe :D komikti


ozan
3 sene önce

admın tum partlar da hep ortada para istiyo devamını izleyemiyorum


hilmi
3 sene önce

heheh cok guzel film


barish
3 sene önce

film güzell


metehan
3 sene önce

admın kardeş Tek Parça Otomatik Geçiş Açılmıo NedeN


ronaldinho62
3 sene önce

part 1 gitmiş düzeltirseniz sevinirim..


Buen
3 sene önce

sıkılmadan izledi. 5/10 puan

paylaşım için teşekkürler


skvnsvm
3 sene önce

çok saçma bi film nasıl imbd 8 almış almış hayret.. zamanın kıymaetini bilenler izlemesin


yiter ya
3 sene önce

teşekkürler deniyeceğim


yiter ya
3 sene önce

videoyu başlatıyorum notepad++ sorunu veriyor bilen varsa söylesin lütfen


mehmet emin karagöz
3 sene önce

evet o filmde baya güzel admin o filmide koyarsa buraya güzel olur :D


paul
3 sene önce

bu iki adamın paul diye bi filmi var oda çok süper öneririm


alper
3 sene önce

biraz saşma ama komikti :D yani güzel


selen
3 sene önce

Gercekten qüsel bi filmdi .. Ayrıca eqlenceliydi de .


Cheod
3 sene önce

ilk cıktıgı zamanlarda izlemiştim cok eglenceli bir film :)


srgrfrsr
3 sene önce

heeha çok komik


Arch Coder
3 sene önce

Çok saçma..Ne komik ßuldum ne de korktum..


sibel
3 sene önce

komik ama çok güzel bence mutlaka izleyin


FIRAT
3 sene önce

HARİKA BİR FİLMDİ…



Bu Filmleride İzleyebilirsiniz

  • Son Yorumlar

Film izle, Hd film izle, Tek parça izle

Hdfilmsitesi.org isimli film sitesinde bulunan film, film özetleri, film fragmanları ve diğer tüm videolar çeşitli sosyal paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Sitemiz; vk.com, facebook.com, google.com, youtube.com gibi sitelerde paylaşılan içerikleri yayınlamaktadır.Bu nedenden dolayı hdfilmsitesi.org sitesi hiç bir şekilde yasal hükümlülükle tabi tutulamaz.Telif hakları sahibi iseniz içeriğinizin kaldırılması için iletişim formunu kullanabilirsiniz.


Copyright © 2011 - 2014 Hdfilmsitesi.org kalitenin tek adresi.
film izle